يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

انتقاد مارادونا از بکن‌بائر و پله

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب: 367773
اسطوره فوتبال آرژانتین از پله و بکن‌باوئر به خاطر حمایت از مجازات فیفا برای سوارز انتقاد شدیداللحنی انجام داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دیه‌گو مارادونا پس از انتقاد از سپ بلاتر، رئیس فیفا به خاطر محرومیت چهار ماهه‌ای که برای کمیته انضباطی این سازمان برای لوئیس سوارز در نظر گرفته، این بار حامیان این تصمیم فیفا را هدف انتقادات خود قرار داد. پله، اسطوره فوتبال برزیل و فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان دو شخصیت برجسته‌ای بودند که از تصمیم فیفا برای مجازات سنگین سوارز به خاطر گاز گرفتن شانه جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا حمایت کردند.

مارادونا گفت: «این دو (پله و بکن‌باوئر) خزیدند و از موزه بیرون آمدند تا حرف بزنند و اظهارنظرهای احمقانه انجام دهند چون جفت‌شان دیوانه‌اند. آنها دو فندق‌جمع‌کن بیش نیستند. احتمالاً آقای رئیس از آنها خواسته این حرف‌ها را بزنند تا آنچه دنیا آن را یک بی‌عدالتی بزرگ می‌بیند را یک اتفاق کوچک جلوه دهد.»

وی افزود: این دو از داخل تابوت‌های سنگی خود بیرون آمدند تا حرف‌هایی که به آنها گفته شده بود را بزنند و از فیفا دفاع کنند چون می‌دانند اگر این کار را نکنند حقوق‌شان قطع می‌شود. این آدم‌ها مرا دیوانه می‌کنند چون از چیزی غیرقابل دفاع، دفاع می‌کنند.

اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: امروز را به عنوان یکی دیگر از آن روزهایی که پله و بکن‌باوئر اظهارنظرهای احمقانه می‌کنند به یاد می‌سپارم، روزی که گفتند با فیفا موافقند. البته چطور می‌شود که آنها با فیفا موافق نباشند وقتی این سازمان حقوق‌شان را می‌دهد. واقعاً شرم‌آور است.

مارادونا خاطرنشان کرد: پله خودش نه یک بازیکن بلکه چهار بازیکن را در دوران بازیگری‌اش مصدوم کرد. بکن‌باوئر هم با آرنجش به قصد کُشت به کمرت ضربه می‌زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *