شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

محسن فروزان استقلالی شد

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 367736
«محسن فروزان» سنگربان فصل پیش تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با قراردادی 3 ساله به تیم استقلال تهران پیوست.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، فروزان که پیشتر با عقد قرارداد با تیم تراکتورسازی تبریز به این تیم پیوسته بود، با فسخ قراردادش راهی تهران شد تا آبی پوشان پایتخت را در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران همراهی کند.

چندی پیش مهدی رحمتی سنگربان فصل گذشته تیم استقلال از جمع آبی پوشان جدا شد و به تیم پیکان تهران پیوست و به این ترتیب، فروزان در لیگ چهاردهم جایگزین وی در تیم استقلال خواهد شد.

همچنین امروز (یکشنبه) ۱۱ بازیکن تیم فوتبال استقلال شامل میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، محمد قاضی، پژمان نوری، حنیف عمران زاده، محمدرضا خرسندنیا، فرزین گروسیان به همراه دو بازیکن زیر ۲۳ با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با باشگاه استقلال ثبت کردند.

قرار است احمد جمشیدیان، امید ابراهیمی، مهدی کریمیان و محسن فروزان نیز فردا (دوشنبه) با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را باشگاه استقلال به ثبت برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *