جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
تصویر منتشر نشده از رئیس دستگاه قضا

یک ملت بر درگاه غار حرا +عکس

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 367512
هفتم تیر ماه، برابر است با سالگرد «فاجعه جنایت ‌بار انفجارِ دفتر حزبِ جمهوری اسلامی» و شهادت ۷۲ نفر از سربازان بی ادعای انقلاب اسلامی و فرزندان معنوی «امام خمینی(ره) ».
یک ملت بر درگاه غار حرا +عکس
به گزارش جهان به نقل از فارس، هفتم تیر ماه، برابر است با سالگرد «فاجعه جنایت‌بار انفجارِ دفتر حزبِ جمهوری اسلامی» و شهادت ۷۲ نفر از سربازان بی ادعای انقلاب اسلامی و فرزندان معنوی «امام خمینی». در صدرِ فهرست نامِ شهدای این جنایت هولناک، نام «سید محمد حسینی بهشتی»، رییس «دیوانِ عالی کشور» و دبیر کل «حزب جمهوری اسلامی» می درخشد. مردی که با حیات پربار و صبورانه اش، انقلاب اسلامی ایران و نظامِ نوپای برخاسته از آن، به ثبات و استقراری مثال زدنی رسید و با شهادت مظلومانه اش، فصل جدیدی در تاریخ «جمهوری اسلامی» رقم خورد که در تعیین ِ مقدراتِ آینده این نظام، نقشی تعیین کننده داشت. دانشمندی که حضوری آن چنان پرثمر در متن نهضت اسلامی داشت که پیشوا و فرمانده کل نهضت، او را این گونه توصیف کرد: «بهشتی یک ملت بود برای ملت ما».

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *