چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱۷
۸۵
حمایت جدید علی مطهری از جریان‌های نفاق حذف شده؛

پدرم امام (ره) را کشف کرد و با همکاری منتظری مقدمات مرجعیت‌اش را فراهم کرد!

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 367435
علی مطهری در اظهاراتی مغشوش به حمایت از منتظری و دیگر جریان‌های نفاق حذف شده از انقلاب پرداخت.
پدرم امام (ره) را کشف کرد و با همکاری منتظری مقدمات مرجعیت‌اش را فراهم کرد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، وی اگرچه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و یاران وی و نیز شهید محمد منتظری در نجف‌آباد سخن می‌گفت، به جای محکوم کردن منافقین تروریست، مدعی شد رویه حذف مخالفین چه در زمان حضرت امام و چه پس از آن از سیستم حکومت اشتباه و کار غلطی بوده است.

به گزارش ایسنا، وی در این مراسم گفته است: گاهی عده‌ای فرصت‌طلب می‌آیند و انقلاب را از صحنه خارج می‌کنند همان گونه که انقلاب مشروطه به همین سرنوشت مبتلا شد و پس از مدتی عین‌الدوله‌ها انقلابیون اولیه را به حاشیه راندند و کم‌کم انقلابی که برای حکومت مشروطه برپا شده بود به یک حکومت مستبد خشن تبدیل شد.

مطهری با انتقاد از برخوردی که با منتظری شد خاطرنشان کرد: این رفتار تند با او ضرورتی نداشت.

وی در ادامه به رابطه میان شهید مطهری و منتظری پرداخت و گفت: در قم شهید مطهری را به نام شیخ خراسانی و مرحوم منتظری را به نام شیخ اصفهانی می‌شناختند و ۱۱ سال هم‌مباحثه‌ای همدیگر بودند. شهید مطهری اولین کسی بود که حضرت امام را کشف کرد و با همراهی مرحوم منتظری کلاس درس اصول و فقه امام را تشکیل دادند و مقدمات مرجعیتش را فراهم کردند.

وی تصریح کرد: اگر شهید مطهری را به شهادت نمی‌رساندند سرنوشت آقای منتظری و بسیاری از حوادث به شکل دیگری رقم می‌خورد.

علی مطهری ادامه داد: عده‌ای اصرار دارند بگویند انقلاب ریزش‌هایی دارد و رویش‌هایی که رویش‌های آن بسیار بیشتر از ریزش‌هاست در حالی که فقط کسانی که در مقابل انقلاب حمله مسلحانه انجام می‌دهند همچون گروه فرقان و سازمان منافقین ریزش‌های انقلاب هستند.
وی در عین حال گفت: مراقب باشیم فرصت‌طلبان در انقلاب رخنه نکنند و انقلابیون راستین را به حاشیه نکشانند تا تجربه انقلاب مشروطه تکرار نشود(!).

درباره این اظهارات پرتناقض گفتنی است: اولا اگر به تعبیر آقای مطهری باید مراقب فرصت‌طلبان بود که سرنوشت انقلاب مشروطه تکرار نشود، آیا جز این است که همین فرصت‌طلبان و دیگر معارضین با ارزش‌ها و اصول انقلاب را باید از سیستم حکومتی کنار گذاشت؟ چه در ابتدای انقلاب و چه پس از فتنه ۸۸، محافل و عناصری حذف شدند که اصرار داشتند از قطار انقلاب پیاده شوند یا با گروه‌های قسم‌خورده ضد انقلاب همراه شوند یا فرصت‌طلبانی که قصد انحراف انقلاب را داشتند. از گروهک نهضت آزادی بگیرید تا سازمان مجاهدین خلق و ابوالحسن بنی‌صدر و منتظری. اگر قرار بود این قبیل محافل- حتی با دست به اسلحه شدن یا تدارک آشوب و کودتا- تحمل شوند که استبداد و استعمار به این کشور باز می‌گشت.

علی مطهری هر چند درباره سوابق آقای منتظری سخن می‌گوید اما به دگرگونی احوال وی در نتیجه ساده‌لوحی و سپس لجبازی اشاره نمی‌کند. هر قدر که راه منافقین و فرصت‌طلبانی نظیر باند مهدی هاشمی معدوم و نهضت آزادی به بیت منتظری بازتر می‌شد و او با خوش‌گمانی با این گروهک‌ها برخورد می‌کرد، زاویه وی نسبت به انقلاب و امام بیشتر می‌شد. صبوری حضرت امام(ره) و یاران ایشان در قبال خیانت‌های چند ساله منتظری، چیزی نیست که بتوان انکار و کتمان کرد. اگر گروهک‌های التقاطی به موجی از ترورها دامن زده و از شهید مطهری گرفته تا شهید بهشتی و شهید رجایی قربانی جنایت گروهک‌هایی شدند که در یک جبهه مشترک با منتظری، افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی و فتنه سبز قرار گرفتند. آیا می‌توان پذیرفت آقای منتظری با امثال مریم قجر عضدانلو و سلطنت‌طلبان و بهایی‌ها و افراطیون مدعی اصلاحات در یک جبهه بایستد و در عین حال انسان صالحی باشد؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United Arab Emirates
این بنده خدا خیلی خودش را مهم می داند درصورتی که مردم افسوس می خورند که چطور بزرگانی نظیر شهید مطهری این چنین فرزندانی دارند.
Iran, Islamic Republic of
بابا این بنده خدا راول کنید فقط دنبال مطرح شدنه ....
مصطفی
داداشش محمد هم تازه شیوه کاری این بنده خدا! رو یاد گرفته
این بابا هیچی از خودش نداره همیشه در حال گفتن اینه که پدرم کی بود پدرم چه کرد چون به روشنی روز میدونه اگه پستو مقامو آبرویی داره از صدقه سر محبوبیت و بزرگی پدرش داره و هرجا هم عقاید عجیب غریبشو میخواد به خورد عوام بده ابتدا از پدر بزرگوارش مایه میذاره و ذکر خاطرات میکنه تا شاید بدین وسیله اظهارات مغشوشش و البته به خیال خامش سندیت پیدا کنه
غفاری
چقدر اگر اگر گفته است. اگر تفکر علی مطهری به باباش می رقت چقدر خوب بود.
مهدی
.... اصلامعلوم نیست مزاج سیاسیش....
رضا
حزب باداست
یابس
درست است
Iran, Islamic Republic of
"شهید مطهری اولین کسی بود که حضرت امام را کشف کرد و با همراهی مرحوم منتظری کلاس درس اصول و فقه امام را تشکیل دادند و مقدمات مرجعیتش را فراهم کردند."
بعضی ها بجای حرف زدن راه میروند.اصلا چطور است که بگوییم نعوذبالله پدر ایشان حضرت امام را هدایت نمودند.خاطره بنویسید حتما چاپ می کنیم
ایا خواصی که دستشان در اختلاس های متعدد چند هزار میلیاردی رو شده جزو دلسوزان نظام اسلامی هستند؟
مودی
Iran, Islamic Republic of
قبلا هم ذیل اظهارات علی مطهری و انتشار آن توسط شما نوشته بودم بهترین کاری که با امثال مطهری و زیبا کلام باید کرد این است که آنها را ندید... چون این دو نفر و امثال آنها هر از چند گاهی که از ویترین افکار عمومی کمی عقب کشیده میشوند به سرعت با حرفی یا رفتاری سعی میکنند خود را به ویترین برگردانند تا دیده شوند.... شما هم با انتشار حرفهای آنان به این منظور آنها کمک میکنید... تنها حرف علی مطهری که درست این است که عده ای فرصت طلب می آیند تا انقلاب را از مسیر خود خارج کنند ولی این فرصت طلبان باید چه کسانی هستند..؟!!! آقای علی مطهری اگر نام خانوادگیت به جای مطهری مثلا خراسانی بود آیا فکر میکنید کسی برای شما و حرفهای شما تره هم خورد هم میکرد ؟!! پس حداقل حرمت همان کس که نان فامیلش را میخورید نگه دارید
آقای مطهری فکر نمیکنی حضرت عالی مانند وهابیون بلا تشبیه که از پیامبر بزرگ اسلام و ائمه اطهار (ع)جلو افتاده اند و اسلام را فقط تراوشات ذهنی خودشان میدانند حضرتعالی هم از امام(رض)و مقام معظم رهبری جلو زده ای وانقلاب را فقط تراوشات ذهنی خودت میدانی؟
محمد
تعجب میکنم از این پسر ناخلف ایشان می خواهند خود را عقل کل معرفی کند ادعای افراد روشنفکر را دارد . این آقا خود یک نوع فتنه جدبد است . مراقب حرکات و گفتار او باشید ....
Norway
دست امثال اینها بود مدتها پیش کار کشور تمام شده بود و بعد از ان گردن خودشان را هم زده بودند
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم قصد این افراد از مطرح کردن این قضایای تاریخی چیه،این همه مشکلات داریم،اقایان مورخ شدند.
دوست نظام
این بابا... .میخواد خودشو نشون بده می خواد براش کف بزنند وصوت بکشند وماشاء...بگن
حالا هرچی بخوادمیگه فرقی براش نداره
مهم اینه که همیشه توبورس باشه .همین.
....،واقعً متأسفم
United States
رفتار و برخورد با منظري از سوي حضرت امام با بينشي الهي صورت گرفت . دست خدا همواره پشتيبان اين نظام است .
زنده باد مطهری
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
البته ایشان ظاهرا خود را از پدرش که همه ی شهرت و برد اجتماعی اش وابسته به اوست، دانشمند تر و داناتر میداند زیرا آن شهید بزرگوار هرگز دیدگاههای متغییر و رو به قهقرای علی آقا را قبول نداشته اند...
s
"اگر شهید مطهری را به شهادت نمی‌رساندند سرنوشت آقای منتظری و بسیاری از حوادث به شکل دیگری رقم می‌خورد......"

اگر مطهری زنده بود، سرنوشت تو که فرزندش هستی هم قطعا جور دیگری رقم میخورد،
صنم
زیاد حرفای ایشون رو جدی نگیرید
راضیه
کاش این آقازاده جوگیر کمتر حرف بزند وبیش ازاین به آبروی استاد شهید لطمه نزند ما دوستداران وارادتمندان شهید مطهری ازاو می خواهیم که به علت ساده لوحی وجوگیر بودن کمتر حرف بزند ومواظب عاقبت وآخرت خویش باشد
مصطفی
این علی مطهری....
مسعود
جهان درچ كن لطفا
اين بوقچي منوتو ـ ووآ و بي بي سي ظاهرا حالش خوش نيست ....
محسن
خدا شفا بده!
تقی
Iran, Islamic Republic of
شهیدمطهری اولین کسی بود که امام را کشف کرد.......... اظهارات این آقازاده واقعا تامل برانگیزو باعث تاسف است.شاید جوانها به یاد نداشته باشند لیکن افراد مسن تر امام بزرگوار ومبارزاتش را میشناسنداگر شهیدمطهری به آن مقامات رسید به واسطه شاگردی امام بزرگوار و مکتبش بود.
Iran, Islamic Republic of
اين آقا خيلي وقته به بيراهه زده
محمد رهنما
اقای مطهری جوان است و جویای نام زیاد به نطقهای خالی از منطق و تفکرش توجه نکنید.
همیشه مستندات ایشان یا خیالی هستند و یا در قید حیات نیستند. مسخره تر از این حرف که اگر شهید مطهری زنده بود جریان چیز دیگری میشد نشنیده بودم ، فرزند نا خلف که نتوانسته به مسیر پدری حرکت کند قصد دارد پدر را به مسیر منحرف خودش نمایش دهد. اقای علی اقا امثال پدر شما حرکت و تفکر و اعتقاداتشان در تاریخ ثبت شده و امثال اقای منتظری هم ماجرای هزار سال پیش نیست که کسی بتواند با تحریف واقعیت را کتمان کند.بهتر است به جای احساس کوچکی و حرف قلمبه زدن بیشتر مطالعه کنید و از مسیر صحیح وارد عرصه پر خطر شهرت شوید.
میثم
از نظر این آقا که مشغوله تفسیر کلام پدرشه(اصلا هم لیاقت نداره ، چون همه چیز رو اونطور که خودش فکر می کنه تفسیر می کنه) انقلاب و محدوده انقلاب یعنی انحصار خودش و پدرشو و هاشمی و خاتمی و دوستان اصلاح طلبش و کسانی که در اول انقلاب نقش داشتند ، اما این رو نمی گه که بعضی از جاه طلبی همین عده و یا هر عده دیگری اگه انقلاب رو از مسیر خارج کنه چه باید کرد؟
این آقا به ظاهر خودشو می خواد معتدل نشون بده ، اما فقط در برخورد با اصلاح طلبان و کسانی که کشور رو .... . اما در برخورد با نیروهای انقلابی بدترین عملکرد و حتی توهین هایی هم داشته است.
مثال جاهلی می مونه که سنگی می اندازه تو چاه که هزار تا آدم عاقل نمی تونن درش بیارن هست.
ضمنا فکر کنین اگه بابات و موقعیتش نبود تو چی کاره بودی؟
وای به کسانی که نمیدانند زبانشان را چگونه حرکت می دهند.
وای به علی مطهری که با این حرف های بی سر و ته دل عشاق استاد شهید مرتضی مطهری را خون می کنند.
وای به علی مطهری. وای به علی مطهری. وای ...
ایرانی
مثل همیشه بیراهه می روید ...
واقعیت را گفته تا در مقابل تحریف تاریخ بایستد ، الحق که فرزند خلف استاد است و بس .
Turkey
کدوم واقعیت؟
این که مهدی هاشمی معدوم برادر داماد منتظری اون همه جنایت و کشتار کرد و هنوز مورد حمایت منتظری بود واقعیت تاریخه یا ترشحات ذهنی آقای مطهری؟
"در حالی که فقط کسانی که در مقابل انقلاب حمله مسلحانه انجام می‌دهند همچون گروه فرقان و سازمان منافقین ریزش‌های انقلاب هستند."

کسی که فکرش این است دیگه چه حرفی میشود با او داشت؟
جواد
خودتونو به خاطر حرفای علی آقا ناراحت نکنید.بار اولش که نیست.
اگه شهید مطهری زنده بود، که خیلی برکتها برای ما داشت مثلا نمیذاشت بچه اش هر از چندگاه، از این حرفای نامربوط بزنه.
Iran, Islamic Republic of
ایا نمیشود بخاطر منافع ملی دست از همه عناد نسبت به هم بردارید نگاهتان بخاطر خدا باشد نه خواست های شخصی و هوای نفس
میثم
بارها گفته شده این علی مطهری فقط تو مسائل فرهنگی مثل ساپورت پای خانمها و... حساس وتیزه کاش کمی از اون فهم فرهنگیش را در سیاست نیز داشت ولی افسوس که بنده خدا معلوم نیست داره چه پرت و پلاهایی میگه . خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه....
این که گفتی اونوقت یعنی چی ؟
ایرونی
عده‌ای اصرار دارند بگویند انقلاب ریزش‌هایی دارد و رویش‌هایی که رویش‌های آن بسیار بیشتر از ریزش‌هاست . منظورتون از اون عده احتمالا رهبریه دیگه؟ یعنی شما مخالف حرف رهبر معظم هستی؟ مگه همین 5 سال پیش یه عده مزدور فتنه گر (که الان شما شدی دایه مهربون تر از مادر براشون) جزء ریزشها نبودن. ریزشهای انقلاب به این دلیل بوده که مخالفین و معترضین به نظام جمهوری اسلامی افرادی لجوج و معاند بودن و نمیخواستن از موضعشون(حتی با سعه صدر نظام) کوتاه بیان . مثل منافقین، مثل موسوی و کروبی و... . شما ها هم باید مراقب باشید که شدیدا در معرض ریزش قرار دارید.
مانی
علی مطهریه دیگه بذارید خوش باشه!!!
محمد
ذر برخورد و جلوگیری از مشوش کردن اذهان انقلابی جامعه توسط امثال مطهری ها حالا به قدری اهمال کنید تا بعدا مثل همیشه نتوان خسارتهای آنرا جبران کرد .
این آقا فکر میکنه خیلی مخه !!!
یونس
یک بچه هم میدونه که جریان منتظری چقدر خطرناک و چه خسارتهایی را به کشور وارد کرد. برای مردمی که نماینده شون یک چنین فرد کوته فکری هست متاسفم.
مطهری رای ما رو پس بده . اگر میدونستم چنین تفکرات مسموم و ضد ارزشی رو داری هیچوقت بهت رای نمی دادم
وزارت اطلاعات اول باید جلوی اعمال مجرمانه امثال مطهری را در کشور بگیره و بعد وظایف دیگرش رو انجام بده .
سرور
با وی کسی کاری ندارد برادر زن علی لاریجانی است.
حسین
حرفها و تحلیلهای ضد انقلاب را لازم نیست از شبکه ها و سایت های فیلتر شده ماهواره ای و اینترنتی ببینیم فقط کافیه به اطهارات مطهری و زیبا کلام ها گوش کنیم . دلمون خوشه نیروهای امنیتی در کشور دارند از اصول و ارزش های دینی و انقلابی مان صیانت میکنه .
جمع کردن آنتن های ماهواره ای از پشت بامهای مردم را متوقف کنید چون امثال مطهری ها در کشور به راحتی داند ماموریت های اونا رو در کشور انجام میدهند .
بدرستی که نباید گذاشت عین الدوله ها انقلابیون را کنار بزنند ببینید افرادی که در زمان انقلاب طفلی بودند و در حال حاظر هم اگر نام خانوادگی و اقوام (بخوانید داماد پدر خانم عمو ......) را از کنار آنها برداریم برایشان هیچ نمی ماند را نباید اجازه داد با اصول بازی کنند باید به آنان گفت عزیز دل بابا منتظری از زمانی که نتوانست همنشینان خوبی بر گزیند به بیراه رفت قند و عسلم اگر منتظری همنشینانی همچون مطهری داشت که سرنوشتش این نمی شد زمانی که شما از همنشینی شیخ خراسانی و شیخ اصفهانی می گوئید نه امام نه مردم و نه هیچکسی با منتظری مشکلی نداشتند مشکل از انجائی شروع شد که مطهری ها و....... جای خود را به مهدی هاشمی ها دادند فقط ذکر این نکته مهم است که اگر مطهری اصلی زنده بود با تو چه می کرد
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ظاهرا ایشان دچار فراموشی شده اند منافقین وهمین گروه های نفاق و فرقان و همین عوامل امثال شهید مطهری وشهید بهشتی را ترور نمودند
نظام اسلامی ایران بخاطر طرفداری این افراد به ظاهرساده خیلی ضربه خورده است
ضمنا شما چکاره سیاست هستی دنبال رفاه حال مردم یا ایجاد جوتفرقه افکنی
خداوند روح شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی راشاد نماید ونادانان را عقلی که داده لیاقت استفاده صحیح ازآن رابنمایند
حمید
افرادی که شهید مطهریهارا از انقلاب گرفتند منتظری را هم به شیوه ای دیگر از انقلاب جدا کردند و علی مطهری را هم دارند جور دیگه ای از راه بدر می کنند. دشمن تغییر موضع نداده این دوستان هستند که متحول می شوند.
یک پزشک
ساده لوحی، اصطلاحی آشنا و دردآور که متاسفانه انگار پایانی برای قربانیان آن نیست.
علی
جناب علی مطهری فکرمیکننداگر همین صحبت های تفرقه امیز رادرهمان زمانی که منافقین ابوی ایشان راترور کردند،میزدند، ازفکر ادم کشی بیرون می امدند؟لابدیادشان رفته بعدازشهادت استادمطهری،چه کسانی ابراز خوشحالی کردند؟!همان کسانی که اوامروز معتقد هستند نباید به گرگها ی تیزدندان بدبین شده بلکه باید با انهاواردمذاکره میشدندوگوشت ودنبه و...همه رابه انهامیسپردند!!علی اقا فرمایشاتی میکنندکه ادمیزادشک میکند ایشان از ترور پدرشان ناراحت هستندیاخیر؟
باز هم افاضات جناب مطهری؟؟!!!
کنده
متاسفانه آقای مطهری شدند مفسر آثار پدر
با این حال علم با ارزشتر است یا نسبت
کاظم
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این است که درکشور مابعضی در جایگاهی که باید نیستند واین همه راازفضل پدر کسب نموده اند وآقای مطهری یکی از اینهاست وایشان فردیست متوهم که فکرمی کند میداند واظهار نظر می کند درصورتی که از فهم لازم برخوردارنیست
بهادری
آیت الله جوادی آملی : ما موظفیم چشمی پیدا کنیم که توطئه استکبار و توطئه صهیونیسم را ببینیم، آن‌که توطئه را نبیند کور است.....
جناب مطهری طاهرا توطئه جریان منتظری ، فتنه 88 و...زا که همه دیدند تا کنون ندیده و نفهمیده .
يوسف
اين بنده خدا هميشه توهم داره
ببینید حب قدرت با آدم ها چه میکنه
مطهری تحت تاثیر تفکرات نهضت ازادی و بازرگان قرار گرفته و اساسا بسمت سکولاریسم می رود ....
حسین
ایشان خودش را از خود امام (ره) هم بالاتر می داند که می گوید رفتار با منتظر ضرورت داشته یا نداشته است؟
یعنی امام خمینی رو شهید مطهری کشف کردند .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن جناب مطهری حضرت آقا فرمودند انقلاب ریزش هایی داشته و رویش هایی که رویش هایش بیشتر از ریزش هاست که مطمئنا درست فرمودند واقعا اگر فرزند اون شهید بزرگوار نبودید از خودتون چی داشتین فقط آب به آسیاب دشمن میریزید
اسد
جهان بهتر بود ....... می کردی چرا نظر سایرین را چاپ نمی کنی ؟!!
" شهید مطهری اولین کسی بود که حضرت امام را کشف کرد"
؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حیف پدی که این داره
حمید
این بابا اگه رانت پسر شهید مطهری رو نداشت کی بود؟؟؟؟؟!!!!
پسر کو ندارد نشان از پدر...
سئا
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست....
سيد
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست....
گریزان از سیاست
بابا جون این بنده خدا را ولش کنید.....مریضه.....آدم مریض هم باید براش دعا کرد...همین....
sina
Iran, Islamic Republic of
ایشان یک پاسخ صریح بدهند تا مردم قانع شوند:
ایشان را کی کشف کرده که اینقدر نون نظام ونام پدر بزرگوارشان را می خورد وعلیه نظام شعار می دهد؟؟؟؟؟
دیگه دولت فعلی بی عیب ونقص وقانونمدار شده وفقط دولت قبل ایراد داشت.
جدیدا هم که امام را .....!!! خدا عاقبت به خیر کنه همه افراد رو
احمد علی جهان بین
آقای علی مطهری ، گمان می کنم که تو حتی پدر خودت راهم نشناختی تا چه رسد به اقای منتظری ، در مقابل انقلاب و مردم خاضع باش و بیشتر این خودت را خراب مکن
غ ق
اینکه انقلاب ریزش و رویش داره از بیانات رهبر معظم انقلابه و هر عقل سلیمی هم اون رو تایید میکنه.بجز علی مطهری .البته منظور مشاوران علی مطهریه چون این بنده خدا از خودش که چیزی نداره.
علی
ازذفضل پدر تورا چه حاصل؟ (حاصلی نیست.)
Iran, Islamic Republic of
تا بحال فکر می کردیم در پیروزی انقلاب فقط مدیون هاشمی هستیم ظاهرا مدعی جدیدی پیدا شده است
Iran, Islamic Republic of
در حیرتم این و (علی مطهری)کی کشفش کرده؟
Kuwait
غصه نخور شاید خدا تو این ماه مبارک تو رو هم شفا داد !
وحيد
Iran, Islamic Republic of
پيشنهادم اينه كه اين آقا براي يكبار هم كه شده كتابهاي باباش رو بخونه تا انقدر تو جاده خاكي نزنه...
يوسف
پسرنوح با بدان بنشست ،خاندان نبوتش گم شد
یک دلسوز
بحث ریزش ها و رویش ها رو حضرت امام خامنه ای مطرح کردند . نمی دونم چرا این بابا فکر میکنه خیلی روشن فکر یعنی همون کاری رو که همه ی نادان ها انجام می دن وجز خودشون کسی رو قبول ندارن اگه شهید بزرگوار مطهری زنده بود به احتمال زیاد از اشون اعلام برائت میکرد. خدا هدایتش کنه
مصطفی
آقای مطهری بابا خسته نمیشی این همه تئوری و نطر می دی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هي بهت گفتم با رفسنجاني را نرو! گوش نكردي ، حالا سر از خاطره پردازي و خاطره سازي درآوردي
مهتاب
خوب داره حرفشو میزنه دگ!تازه کجای حرفاش بده دقیقن؟
آقای مطهری ، شما خودتان چی کشف کرده اید؟ شما خودتان چی هستید؟ خودتان چه لیاقت و شایستگی برای مسایل سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و ... دارید؟ چرا شما مانند بقیه فرزندان ایشان نمیروید سراغ کاری ، کاسبی ، اشتغالی تا این قدر روی اعصاب مردم راه نروید؟
انوقت نگفته این کشف بزرگ رادرچه سنی کرده است؟این ادم نمیداندکه حضرت امام در شهادت استادمطهری فرمودند:حاصل عمرم راازدست دادم....چگونه ممکن است شاگردی استادش راکشف کند؟درحالی که امام ره فاصله سنی زیادی باشهیدداشته اند؟تادیرنشده طفلک رابه دکتربرسانید!شک ندارم سلولهای مغزش کمی ابری شده ودنیاراشطرنجی میبینند!
نسرین
Iran, Islamic Republic of
یعنی امام کلا هر چی داشت از اینها بود !!! بابا حاشا به معرفتت
پدرت همچین اداعای نکرد ک تو میکنی
امام بدنیا اومد امام بشه
خدایا عاقبتمونو بخیر کن آدم از عاقبت بچه اش میرتسه وقتی فرزند شهید مطهری اینجوری بشه