يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۲

فرمانده نزاجا این روزها کجاست؟

آماده‌باش نیروی زمینی ارتش در مناطق غرب و جنوب غرب
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 367088
معاون فرمانده نیروی زمینی ارتش از آماده‌باش این نیرو در غرب و جنوب غرب برای مقابله با هرگونه ناامنی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از قهرمانان، ورزشکاران و یگان‌های برتر ورزشی این نیرو که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: باید به ورزش در جامعه امروز ما که مورد تهاجم فرهنگی استکبار جهانی است به عنوان یک دارو توجه شود.

وی افزود:‌ یکی از مهم‌ترین و پراثرترین مؤلفه‌های آمادگی نیروی زمینی مولفه نیروی انسانی است. ما به عنوان یک دانشگاه انسان‌سازی بیش از ۱۳۰ هزار جوان را در سال می‌پذیریم، آموزش می‌دهیم و به جامعه بازمی‌گردانیم.

آراسته تأکید کرد: در نیروهای مسلح، ورزش به یک فرمانده، افسر و مدیر نظامی جسارت و اعتماد به نفس می‌بخشد و اراده فرمانده را قوی‌تر می‌کند لذا اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش در نزاجا صورت گرفته اما با ایده‌آل‌ها هنوز فاصله داریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به اوضاع عراق اظهار داشت: ما در غرب و جنوب غرب در حالت آماده‌باش هستیم و با تدابیر امیر پوردستان و برخی معاونینش که در منطقه حضور دارند اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیر پوردستان از اولیاء الله است ای کاش در نیروی زمینی همه مثل ایشان بودند خیلی از مدعیان باتید پشت سر ایشان نماز بخوانند از هر نیرو و یگانی....
جاوید
من ایشون رو در یکی از بازدید هاشون از نزدیک ملاقات کردم مظهر آرامش و متانت هستند. خداوند حافظ ایشون و سایر بازوان توانمند این آب وخاک باشه انشاال..