چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

کیروش: بازی با بوسنی اهمیت زیادی دارد

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب: 367021
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از آخرین دیدار تیمش در مرحله مقدماتی جام جهانی با اشاره به وضعیت بازیکنان تیم ملی گفت: بازی بسیار مهم و پراهمیتی را برابر بوسنی در پیش داریم.
به گزارش جهان به نقل از برزیل، کارلوس کی روش که بعدازظهر امروز سه شنبه در محل سالن کنفرانس ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: این بازی بسیار مهمی است برای ما. توقعاتی داریم از این بازی که باید به آن برسیم. ما هنوز این شانس را داریم که به مرحله بعدی صعود کنیم. ولی ما اینطور فکر نمی کنیم و هدفمان این است که یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. برای تیم بوسنی هم متاسفم که از جام حذف شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که آیا سیستم بازی تیم ملی تغییر خواهد کرد گفت: من فکر نمی کنم که نیاز باشد که سبک بازیمان را تغییر دهیم. ما می خواهیم نبازیم. باید در دیدار برابر بوسنی هم واقع بینانه بازی کنیم. آنها تیم خوبی هستند. ما در بازی دوم برابر آرژانتین هم این شانس را داشتیم که بازی را ببریم. اما وقتی شما برابر بهترین بازیکن دنیا بازی می کنید و داور هم کار خودش را به درستی انجام نمی دهد، دیگر کاری از دست ما برنمی آید.

وی افزود: ما باید خودمان باشیم و بیشترین تلاشمان را انجام دهیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. ما سعی کردیم در سیستم خودمان سه مهاجم استفاده کنیم اما اگر لازم باشد دفاع کنیم این کار را خواهیم کرد. بهترین بازی برای ما روحیه است و امیدوارم بتوانیم واقع بینانه بازی کنیم.

کارلوس کی روش در ادامه با بیان اینکه اگر داورها درست عمل می کردند حالا ایران ۴ امتیازی بود و می توانست به مرحله بعد صعود کند، گفت: در دیدار برابر آرژانتین داور نتوانست وظیفه اش را به درستی انجام دهد و به همین خاطر ما نتوانستیم به پیروزی برسیم. من الان نگران داور صربستانی هستم که برای دیدار ایران و بوسنی در نظر گرفته اند. به نظرم این اتفاق خوبی نیست. امیدوارم داوران قضاوت عادلانه ایی داشته باشند و تیم های نیجریه و آرژانتیین هم جوانمردانه بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: تفاوت های زیادی بین بازیکنان ایرانی و کشورهای دیگر وجود دارد. برخی امکانات و سخت افزارها روی عملکرد بازیکنان تاثیر زیادی خواهد داشت. باید بتوانیم توازن خوبی بین این مسائل ایجاد کنیم. وقتی شما ورزشگاه و یا وسایل خوبی دارید طبیعتا می توانید بهتر آماده شوید.

وی در پاسخ به این پرسش که چه پیشی بینی از نتیجه دیدار آرژانتین و نیجریه دارید گفت: من هیچی بر ضد نیجریه ای ها ندارم. من خودم آفریقایی هستم و از فوتبال نیجریه لذت می برم. با کمال احترام باید بگویم که اگر آرژانتین ببرد موقعیت ما را بهتر خواهد کرد اما من به بازیکنانم گفته ام که ما باید کار خودمان را به خوبی انجام بدهیم. حالا اینکه در آن بازی چه اتفاقی می افتد دست خداست و در اختیار ما نیست. امیدوارم در این دیدار هم کسی باشد که بتواند سرنوشت بازی را به سود ما تغییر دهد.

کی روش در ادامه خاطرنشان کرد: ما به اینجا آمده ایم که فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. از ابتدا هم هدفمان همین بوده و در دیدار برابر بوسنی هم همین کار را خواهیم کرد. بقیه اتفاقاتی که رخ می دهد در اختیار ما نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *