جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

انتقاد یک نماینده از عدم تجمیع بیمه‌ها

دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 366749
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از قول‌های که برای تجمیع بیمه‌ها داده شد، ولی هنوز محقق نشده است، نسبت به عدم اراده ای برای تجمیع بیمه‌ها گلایه کرد و گفت: تعدد بیمه‌ها سدی برای توسعه سلامت کشور است.
به گزارش جهان؛ محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح طرح تحول سلامت اظهار داشت: خوشبختانه این طرح به خوبی پیش می‌رود و تاکنون نیز اثرات مثبتی به همراه داشته است و نظر کارشناسی بنده نسبت به این طرح مثبت و نگاه خوشبینی دارم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با پرداختن به شاخص‌های مختلف طرح تحول سلامت به مسئله حوزه‌های بهداشتی این طرح نیز اشاره کرد و افزود: در طرح سلامت که در حال حاضر مسائل درمانی آن بیشتر نمود پیدا کرده است، به مسائل بهداشتی نیز پرداخته شده است که از آن جمله می‌توان به زایمان طبیعی و توجه به خانه‌های بهداشت اشاره کرد.

قربانی در ادامه به معضل تعدد بیمه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: ولی هنوز از تعدد بیمه‌ها که سد توسعه سلامت کشور است، ضعف وجود دارد و این مسئله، یعنی توجه نکردن به تجمیع بیمه‌ها نیز از نبود یک اراده مناسب در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: بنده قصد ندارم دلیل تجمیع نشدن بیمه‌ها را بر گردن وزارت بهداشت یا وزارت رفاه بی‌اندازم، ولی متاسفانه با وجود قول‌های که در این مقوله داده شده است، ولی هنوز اراده ای برای این کار مهم وجود نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
لطفا بفرمایید تجمیع بیمه ها که هر کدام میتوانند بصورت رقابتی بهترین خدمات را به مشتریان ارایه کنند، چه مزیتی دارد؟ پس در اینصورت میتوان:
1- تمام شرکتهای تجاری و تولیدی را هم تجمیع کرد
2- سوپرمارکتهارو تجمیع کرد
3- بیمارستانهارو تجمیع کرد
4-............