جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱
شهاب مرادی دست به قلم شد؛

پاسخی به منتقدان‌ ساماندهی موسیقی

يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 366566
شهاب مرادی در صفحه اینستاگرامش نوشت : برخی مطالب مطروحه در رسانه ها ، درباره موضوع موسیقی در سازمان فرهنگی ، هنری انعکاس صحیح و درستی از واقعیت نیست.
به گزارش جهان به نقل از دانا، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پاسخ به یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام که از او درباره مسائل مطرح شده اخیر در موضوع موسیقی در سازمان فرهنگی هنری پرسیده بود گفت: برخی مطالب مطروحه در رسانه ها، در این خصوص، انعکاس صحیح و درستی از واقعیت نیست.

حجت الاسلام شهاب مرادی همچنین نوشته است: برنامه ام، ساماندهی و حرفه ای شدن تمامی فعالیت ها و خدمات سازمان است و این محدود به یکی دو حوزه نمی شود. برخی مطالب مطروحه در رسانه ها، در این خصوص، انعکاس صحیح و درستی از واقعیت نیست. بنا نداریم به جای کار، درگیر حواشی و بازهای ژورنالیستی بشویم.

برخی رسانه ها در روزهای اخیر اقدام معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری، در ساماندهی وضعیت موسیقی و مربیان آن را تعبیر به تعطیلی این بخش کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای شهاب مردادی هم اینستاگرام دارن!؟