جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

بازتاب‌وعده روحانی به تیم‌ملی دررسانه ها

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 365153
وعده پاداش رییس جمهوری به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان بازتاب گسترده ای در رسانه های عرب زبان داشت .
به گزارش جهان به نقل از ایرنا ، شبکه الدوری والکاس قطر گزارش داد : رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در جمع خبرنگاران وعده داد که درصورت راهیابی ملی پوشان این کشور به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به آنها پاداش خواهد داد.

این شبکه تلویزیونی اعلام کرد : دکتر حسن روحانی روز شنبه در جمع صدها خبرنگار از رسانه های مختلف جهان خطاب به ملی پوشان ایرانی در برزیل گفت که اگر شما اخبار خوشحال کننده ای به ما هدیه کنید ماهم درمقابل به شما هدیه خواهیم داد.

کویت اسپورت نیز در اخبار شنبه شب خود بارها صحبت های رییس جمهوری کشورمان رادر مورد وعده پاداش به ملی پوشان اعلام کرد.

این شبکه گزارش داد : رییس جمهوری ایران بخش کوچکی از گفت وگوی مطبوعاتی مهم روز شنبه خود با اصحاب رسانه به حمایت از تیم ملی فوتبال ایران اختصاص داد.

کویت اسپورت همچنین گزارش داد:رییس جمهوری اسلامی ایران گفت که به رغم وجود تنگناهای مالی در کشور اما قول می دهد که به هرطریقی برای فوتبالیست های تیم ملی ایران پول جمع کند وبه عنوان پاداش صعود به مرحله بعدی در اختیار آنان قرار دهد.

بی بی سی عربی نیز گزارش داد : رییس جمهوری اسلامی مستقیما فوتبالیست های ایرانی حاضر درجام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را خطاب قرار داد و با وعده پاداش سعی کرد روحیه آنها را برای کسب نتایج رضایت بخش دراین تورنمنت مهم جهانی تقویت کند.

این شبکه گزارش داد: رییس جمهوری ایران خطاب به ملی پوشان حاضر دربرزیل گفت که ملت ایران انتظار معجزه ازشما ندارد اما شما باید بدانید که میلیونها ایرانی بازی های شما را با دقت دنبال می کنند.شاید قدرت دیگر تیم ها از تیم ملی ایران بیشتر باشد اما آنچه که ما ازشما انتظار داریم برخورداری از روح جنگندگی است .

همچنین سایت کوره در تحلیلی از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نوشت :کارشناسان پیش بینی می کنند که فرصت تیم ملی ایران برای صعود از گروه خود باتوجه به قدرت سه تیم دیگر این گروه شامل آرژانتین،نیجریه وبوسنی بسیار اندک است .

نخستین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل فردا (دوشنبه ) برابر نیجریه برگزار می شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در ۳۱ خرداد برابر آرژانتین و چهارم تیرماه مقابل بوسنی در مرحله گروهی بازی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *