جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۱

جریمه انضباطی فیفا برای تیم ملی آرژانتین

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 365029
فیفا، جریمه های انضباطی برای تیم ملی فوتبال آرژانتین در نظر گرفته است
به گزارش جهان به نقل از ایرنا  فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد: این فدراسیون جریمه های انضباطی برای تیم ملی فوتبال آرژانتین در نظر گرفته است، در حالیکه آرژانتینی ها باید فردا (یکشنبه) در اولین مسابقه خود به مصاف نیجریه بروند.

 آلمان روز شنبه به نقل از ˈفیفاˈ اضافه کرد: این جریمه های انضباطی در پی اقدام بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین برای استفاده از بنر حامل شعارهای سیاسی در یک دیدار دوستانه در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش، برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از حریفان کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، روز شنبه هفته گذشته پیش از برگزاری دیدار دوستانه با اسلوونی، بنری را با خود حمل کردند که بر روی آن شعارهای سیاسی در باره جزایر فاکلند نوشته شده بود.

جزایر فاکلند موضوع درگیری قدیمی بین بریتانیا که در سال ۱۸۳۳ بر این جزایر سیطره انداخته است، با آرژانتین است و هر دو طرف مدعی مالکیت بر این جزایر هستند.

ˈفیفاˈ اشاره کرد که در این خصوص رییس کمیته انضباطی این فدراسیون بین المللی برخی از جریمه های انضباطی را براساس ماده ۶۰ قوانین فیفا که بر امنیت و صلح در داخل ورزشگاه ها تاکید دارد علیه فدراسیون فوتبال آرژانیتن در نظر گرفته است.

این بیانیه افزود: اقدام بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین براساس ماده ۵۲ قانون انضباطی فیفا که در باره رفتارهای نامناسب یک تیم است، تشخیص داده شده است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین که در گروه ششم جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل قرار دارد، روز یکشنبه در اولین دیدار خود در این مسابقات در شهر ریودوژانیرو به مصاف نیجریه می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاش یه نگاه به جدول بازیها می نداختین بعد این خبر رو می زدین . بازی اول آرژانتین با بوسنیه نه نیجریه