پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۵

‫‫آهنگ پیشواز درباره حاج قاسم سلیمانی‬‬

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 365010
خادم الشهداء؛ پیشواز ایرانسل در مدح حاج قاسم سلیمانی با صدای سید رضا نریمانی به بهانه حضور مقتدارنه اش در عراق و دفاع از حرم امامین عسکرین ارائه شد.
به گزارش جهان به نقل از خادم الشهداء ، فرمانده داعش در عراق در پیامی‌گفته است به سبب حفاظت ارتش عراق از سامرا با کمک سپاه بدر و نیروهای غیربومی‌نتوانستیم به اهدافمان برسیم و حرم امامین عسگرین را تخریب کنیم! از طرفی، یکی از نماینده‌های شیعه مجلس عراق-قاسم الاعرجی-در صفحه شبکه اجتماعی اش عکسی از خود و حاج قاسم سلیمانی منتشر کرده است و نوشته: حاج قاسم اینجاست!

پایگاه خادم الشهدا ، بنا به درخواست و پیشنهاد مداح ارزشی کشورمان برادر سید رضا نریمانی تعداد ۱۰ قطعه فایل صوتی که در رثای شهیدان و دفاع مقدس خوانده شده بود جهت کدهای آوای انتظار و پیشواز اپراتورهای همراه اول و ایرانسل آماده سازی و ارسال نمود که هم اکنون کدهای فوق فعال و آماده بهره برداری می‌باشد .

قطعه برتر این فایل‌ها در مدح و رثای شهید زنده حاج قاسم سلیمانی قرائت شده است که پیش از این در فضای مجازی موجود بود و امروز بر روی تلفن‌های همراه به یک آوای انتظار شنیدنی تبدیل شده است .

متن این شعر که با عنوان ” مثل شهید زنده” ارائه شده است به شرح زیر می‌باشد :

 

همراه اولعنوانایرانسل
به زودی

حاج قاسم سلیمانی

(مثل شهید زنده)

۴۴۱۸۹۲۰
۶۲۸۸۷وصیت نامه شهدا۴۴۱۸۸۴۵
۶۲۸۸۶شهدا شرمنده ایم۴۴۱۸۸۴۴
۶۲۸۸۵شلمچه۴۴۱۸۸۴۳
۶۲۸۸۴سنگرهای خاکی۴۴۱۸۸۴۲
۶۲۸۸۳پلاک تنها۴۴۱۸۸۴۱
۶۲۸۸۲پرچم عشق۴۴۱۸۸۴۰
۶۲۸۸۱خالیه جاتون۴۴۱۸۸۳۹
۶۲۸۸۰دوکوهه۴۴۱۸۸۳۸
۶۲۸۷۹دلا براشون تنگه۴۴۱۸۸۳۷
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اکبر عباسی
iاین بزودی یعنی کی من الان چند وقته منتظرم ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی کنید ممنون از شما عزیزان
Iran, Islamic Republic of
67388
حسین هاشمی
بسمه تعالی
لطفا آهنگ عربی در مدح حاج قاسم سلیمانی را به صورت آهنگ انتظار همراه اول آماده کنید تا بتوان از این آهنگ حماسی استفاده کرد
Iran, Islamic Republic of
سلام‌.لطفا‌هر‌چه‌زود‌تر‌کد‌همراه‌اول‌کریمی(توبه‌ارزوت‌رسیدی)..ممنون
Iran, Islamic Republic of
....