کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زینب و شبنم نعمت زاده در شرکت رسا فارمد و واردات دارو

22 خرداد 1393 ساعت 13:51

سه روز پيش احمد توكلي در نامه اي به علي لاريجاني از استعلام اش از ديوان محاسبات در خصوص عضويت نعمت زاده در هيات مديره بيش از ۱۸ شركت، بر خلاف ‌قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل خبر داد. كه ديوان محاسبات پاسخ به اين موضوع را منوط به پاسخ وزير صنعت، معدن و تجارت كرده است.


به گزارش جهان به نقل از پارس، ديوان محاسبات، موضوع عضويت محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت در هيات مديره بيش از ۱۸ شركت خصوصي را تاييد كرده است ليكن براي روشن شدن اين موضوع با جناب وزير مكاتبه داشته و با تعيين مهلتي خواستار پاسخ وي شده بود.

علي رغم تعيين مهلت براي مهندس نعمت زاده، هنوز پاسخي از سوي وي به ديوان محاسبات كشور ارسال نشده است.

لازم به ذكر است براساس ‌تبصره چهار ماده واحده قانون «ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل»؛ "تصدی هر نوع شغل دولتی دیگر در مؤسساتی که تمام یا قسمتی از سرمایه آن متعلق به دولت و یا مؤسسات عمومی است و نمایندگی‌مجلس شورای اسلامی، وکالت دادگستری، مشاوره حقوقی و ریاست و مدیریت عامل یا عضویت در هیأت مدیره انواع شرکت‌های خصوصی جز‌شرکت‌های تعاونی ادارات و مؤسسات برای کارکنان دولت ممنوع است."

لازم به ذكر است محمدرضا نعمت زاده به شماره ملي ۱۳۷۸۶۸۵۴۰۷ عضو هيات مديره شركت «رسا فارمد» است. برخي گمانه زني ها از خروج نعمت زاده از هيات مديره شركت ها و جايگزيني فرزندان و دامادهاي وي خبر مي دهد.

از طرف ديگر در حال حاضر دکتر شبنم نعمت زاده به شماره ملي ۰۴۵۰۵۷۶۲۶۴ مدير عامل شركت «رسا فارمد» است. اين شركت در زمينه مواد غذائی، حیوانی، نباتی، آشامیدنی، محصولات وابسته، نباتات و حیوانات زنده، مواد شیمیائی، پلاستیک، داروئی و محصولات وابسته فعاليت مي كند.

شبنم نعمت زاده از واردات كنندگان داروي كشور است و در حال حاضر عضو هيات مديره اتحاديه واردكنندگان مكمل هاي غذايي، رژيمي، ويتاميني و گياهي ايران است.

زينب نعمت زاده به شماره ملي ۰۴۵۳۴۰۳۸۸۳ نيز از اعضاي اصلي هيات مديره شركت «رسا فارمد» است. اين شركت در حوالي ميدان تجريش، خيابان مقدس اردبيلي قرار دارد.

پايگاه خبري تحليلي «پارس»، درصدد است تا ارتباط محمد محبعلي به شماره ملي ۰۰۵۳۳۰۳۹۴۶ و رامين رفيعي لتياني به شماره ملي ۰۰۳۰۷۹۴۰۴۸ را نيز با محمدرضا نعمت زاده مشخص نمايد.

بر اساس آگهی‌های ثبت شرکت‌ها در روزنامه رسمی کشور، نعمت زاده لااقل از سال ۹۱ به بعد در هیئت مدیره ۱۸ شرکت‌ عضو هيات مديره بوده كه در ذيل به اسامی برخي از آنها اشاره مي شود:

رسا فارمد به شماره ثبت ۳۳۳.۷۹

پلیمری پویا جم خاورمیانه به شماره ثبت ۴۳۳۷۳۷

ارگ شیمی پارسا به شماره ثبت ۳۴۱۷۶۳

مهندسی توسعه پترو فرآیند کرخه به شماره ثبت ۴۳۵۵۳۵

الوند پترو انرژی کیش به شماره ثبت ۱۰۲۳۳

هرمزان تجارت گستر کیش به شماره ثبت ۱۰۲۴۹

برق انرژی پاینده جم به شماره ثبت ۴۳۲۴۴۵

توسعه پتروشیمیایی ساحل دریا به شماره ثبت ۴۲۶۵۸۲

توسعه نگین مکران به شماره ثبت ۴۲۶۸۶۸

توسعه صنعت نعمت به شماره ثبت ۴۰۸۱۲۵

تولید برق دژپل انرژی به شماره ثبت ۴۲۶۰۴۹


کد مطلب: 364715

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/364715/زینب-شبنم-نعمت-زاده-شرکت-رسا-فارمد-واردات-دارو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com