جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱

دستگیری ۴ عضو داعش در کربلا

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 364391
۷ تروریست از جمله ۴ تن از گروهک تروریستی داعش در مناطق مختلف کربلا بازداشت شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یک منبع در پلیس استان کربلا اعلام کرد که دستگاههای امنیتی ۷ تروریست از جمله ۴ تن از گروهک تروریستی داعش را در مناطق مختلف این استان بازداشت کردند.

به گفته این منبع امنیتی، پلیس کربلا بر اساس ماده چهارم قانون مبارزه با تروریسم ۷ تن از عناصر تروریست از جمله ۴ نفر از عناصر داعش را در شمال و شمال شرق استان کربلا بازداشت کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که پلیس عناصر بازداشت شده را به نزدیک ترین مرکز امنیتی منتقل کرده تا اقدامات لازم در حق آنها صورت گیرد.

شهر موصل مرکز استان نینوا در ۴۰۵ کیلومتر بغداد از صبح روز جمعه شاهد درگیریهای شدید بین عناصر وابسته به گروهک داعش که در مناطق غرب این شهر مستقر هستند با نیروهای امنیی بود که در جریان آن از دو طرف دهها نفر کشته و زخمی شدند. این امر به خروج جمعی مردم از این شهر به مناطق امن در داخل و خارج این استان انجامید.

این در حالی است که افراد مسلح وابسته به عناصر داعش از دیشب ساختمان استانداری و فرودگاه موصل و شبکه ماهواره ای سما الموصل و نینوا الغد را به کنترل خود در آورد و مراکز امنیتی و دیگر موسسات رسمی را به دست گرفتند و در سواحل راست و چپ این شهر مستقر شدند.
اما استان الانبار نیز به دور از تحولات و حوادث امنیتی این کشور نبوده است و نیروهای امنیتی ساختمان دانشگاه الانبار را بعد ازحمله افراد مسلح وابسته به داعش به محاصره در آورده و تمامی دانشجویان این دانشگاه را از آن خارج کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *