دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۱

همراهی ۹۰ تاجر با روحانی در سفر ترکیه

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 364161
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با تشریح جزئیات دیدارهای رئیس جمهور با فعالان اقتصادی ایران و ترکیه در آنکارا گفت: ۹۰ نفر از فعالان اقتصادی و تجار رئیس قوه مجریه را در این سفر همراهی می کنند.
به گزارش جهان به نقل از فردا،غلامحسین شافعی با بیان این که ۹۰ نفر از فعالان اقتصادی و تجار امروز در قالب هیاتی به ریاست رئیس اتاق ایران وارد آنکارا شدند گفت: این هیات تجاری به منظور انجام پاره ای از مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری رئیس جمهور را همراهی می کند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: این هیات سه روز در آنکارا اقامت دارد و ملاقات هایی را به سرمایه گذاران و تجار مختلف کشور ترکیه صورت خواهد داد به نحوی که ملاقات و مذاکره با اعضای شورای مشترک ایران و ترکیه و نیز شرکت در نشست انجمن تجاری ایرانیان در ترکیه از جمله برنامه های این هیات است.

وی تصریح کرد: تجار و سرمایه گذارانی از ایران در زمینه نساجی، مخابرات، برق، مواد غذایی، حمل و نقل، کشتیرانی، معادن، انرژی و صنایع وابسته کشاورزی حضور دارند.

به گفته شافعی، رئیس جمهور فردا در اتحادیه اتاق های ترکیه سخنرانی خواهد داشت و پس از آن با فعالان بخش خصوصی دو کشور ملاقاتی را صورت خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دولتي در خدمت اتاق بازرگاني