دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

دیدار روسای مجلس ایران و سنگاپور

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب: 363875
رئیس مجلس با بیان اینکه ایران و سنگاپور از ظرفیت‌های خوبی برای گسترش مناسبات در عرصه‌های مختلف برخوردار هستند، بر لزوم گسترش همکاری‌های بین این دو کشور در مسائل تجاری و فرهنگی تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار حلیمه یعقوب رئیس مجلس نمایندگان سنگاپور، با اشاره پیشینه خوب روابط دو کشور، گفت: ایران و سنگاپور از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای گسترش مناسبات در عرصه‌های مختلف برخوردار هستند که می‌بایست از آنها بهره گرفت.

وی افزایش رفت‌و‌آمد میان مسئولان دو کشور را در توسعه ارتباطات موثر خواند و افزود: نقش مجالس و گروه‌های دوستی پارلمانی دو کشور در توسعه مناسبات و تقویت ارتباطات دوستانه فی‌ما‌بین از اهمیت فراوانی برخوردار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار بر لزوم گسترش همکاری‌های بین ایران و سنگاپور در موضوعات مورد علاقه به ویژه مسائل تجاری و فرهنگی تاکید کرد.

حلیمه یعقوب رئیس مجلس نمایندگان سنگاپور نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان، گفت: توسعه مناسبات با ایران در عرصه‌های مختلف مورد حمایت مجلس سنگاپور قرار دارد.

وی با تاکید بر نقش مثبت همکاری‌های پارلمانی در توسعه ارتباطات دو کشور، اظهار داشت: افزایش رایزنی و مشورت میان نمایندگان مجلس دو کشور، در گسترش همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه دو کشور از جمله کمک به صلح و ثبات در منطقه و مبارزه با افراط‌گرایی و خشونت موثر خواهد بود.

رئیس مجلس سنگاپور با ابراز علاقمندی نسبت به گسترش مناسبات فرهنگی دو کشور، گفت: تبادل دانشجو و برگزاری هفته فرهنگی ایران و سنگاپور در افزایش شناخت و درک مردم نسبت به هم تاثیر فراوانی دارد.

حلیمه یعقوب در پایان این دیدار نسبت به گسترش ارتباطات و همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه پارلمانی ابراز امیدواری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *