يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

پارسال‌چقدر ازبیت‌المال خرج‌سرخابی‌ها شد؟

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 363841
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و استقلال پارسال بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان هزینه داشته‌اند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هادی آیت‌اللهی ظهر شنبه در نشست مجمع عادی سالیانه هیئت فوتبال استان بوشهر به سابقه طولانی فوتبال در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: بوشهر دارای سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه فوتبال است و لازم است که حمایت لازم از فوتبال این استان صورت بگیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری و صنعتی در استان بوشهر بیان داشت: این صنایع باید از فوتبال حمایت کنند تا حمایت‌های مالی آنها بتوانند رونق‌بخش چرخ فوتبال در استان باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از تیم‌های شاهین و ایرانجوان به عنوان شناسنامه فوتبال بوشهر یاد کرد و خاطرنشان ساخت: این دو تیم باید احیا شوند تا هواداران فوتبال بوشهر را شاد کنند و احیای این دو تیم نقش مهمی در توسعه فوتبال استان بوشهر خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت تیم ایرانجوان بوشهر، ادامه داد: این تیم در حالی که نتایج بسیار خوبی را کسب کرده بود و به قهرمانی نیم‌فصل نیز رسیده بود به علت مشکلات مالی نتوانست در نیم‌فصل دوم این شرایط خود را حفظ کند و این موضوع باعث شد تا به لیگ برتر صعود نکند.

لزوم توجه به رده‌های پایه فوتبال/ حضور در لیگ برتر ملاک پیشرفت فوتبال نیست

آیت‌اللهی اضافه کرد: حضور بازیکنان مسن با کمک دلالان و در حالی که فوتبالشان تمام شده بود در تیم شاهین بوشهر باعث شد تا این تیم مشکلات بسیاری داشته باشد و به این روز افتاده است که تنها با همکاری و همراهی همه مسئولان می‌توان این تیم را نجات داد.

وی با تقدیر از تلاش های مسئولان هیئت فوتبال استان بوشهر، تاکید کرد: در ماه‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی از سوی این هیئت صورت گرفته است و شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی مختلفی در این استان هستیم که باعث شده تا هیئت فوتبال بوشهر از هیئت‌های برتر کشور باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس و استقلال پارسال بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان هزینه داشته‌اند افزود: این در حالی است که خروجی این دو تیم با هزینه‌های انها قابل مقایسه نیست و بهتر است به جای این همه هزینه در رده‌های بزرگسالان، سرمایه‌گذاری مناسبی در رده‌های پایه انجام شود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: برای یک استان داشتن نماینده در لیگ برتر بزرگسالان تنها ملاک پیشرفت و توسعه نیست و لازم است که تیم‌ها با اتکا به پتانسیل خود به صورت درجه به درجه به لیگ‌های بالاتر صعود کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بنده به عنوان یک ایرانی مسلمان از سهم خودم راضی نیستم و فردای قیامت جلویباعث و بانی این هزینه های گزاف و بی ثمر را خواهم گرفت