شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۳
۱۳

روایت همسر وزیر ارتباطات از واتس‌آپ

وزیر درباره واتس‌آپ، خیلی مقاومت کرد
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب: 363617
همسر وزیر ارتباطات در مطلبی درباره واتس‌آپ، گفت: وزیر در موضوع واتس‌آپ بسیار مقاومت کرد. بسیاری از جوانان درباره فیلترینگ و کندی اینترنت به وزیر گله می‌کنند اما واقعاً برخی مواقع از عهده وی هم خارج است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه دولت مطلبی به نقل از داداندیش همسر محمود واعظی وزیر ارتباطات منتشر کرده که در آن همسر وزیر از دردسر واتس آپ، این طور یاد می‌کند: «وزیر در موضوع واتس آپ بسیار مقاومت کرد».
 
وی ادامه داد: «ما با هم بیرون می‌رویم، خیلی از جوانان درباره بحث فیلترینگ به آقای واعظی گله می‌کنند. به ویژه برخی از دانشجویان به ما می‌گویند اینترنت کند است و ما نمی‌توانیم مسائل علمی را دانلود کنیم. دکتر خیلی ناراحت می‌شود چرا که معتقد است اینترنت یک فرصت برای انتقال دانش سریع و آسان و کم هزینه است و در شأن دانشجویان ما نیست که وضعیت اینترنت اینگونه باشد. اما واقعاً برخی مواقع از عهده دکتر هم خارج است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حبيب
من مقالات علمي ميخوام
منم مغاله دوس میدارم
معمولا منظورشون از مطالب علمی فیلمهای هالیوودیه !!
رضا
United Kingdom
مسیله و مقاله علمی کدومه!
برید امار رو از دانشگاه ها بگیرید ببینید چند درصد استفاده علمی هست
رحيمي
اي كاش ايشون به جاي ايفاي نقش وكيل مدافع براي واتس آپ كمي به فكر سايتهاي داخلي بود
احمد
Germany
خجالت خجالت خجالت خجالت خجالت هم خوب چیزیه
دانلود مقاله به سرعت زیادی نیاز نداره دانشجویان چون هر روز فیلم های چند گیگی می خواهند دانلود کنند از کندی اینترنت ناراحت اند
بعله
ربط فیلترینگ به زن وزیر چیست؟!
هر کی این رو گفت....
مگه نمیدونی هر که پست میگیره کس و کاراش یه یه مقامی میرسند
ابراهیم
فیلتر شدن توهین به شعور دانشجویانه..
عبدالله
من حدود 15 ماه است که به دلیل بازنشستگی دقیقا از1392/1/1 خودم را با تحقیق و پژوهش علمی سرگرم می کنم . واقعا هم مشکل دانلود برای مقالات علمی ندارم. حالا چرا برخی از سرعت اینترنت برای تحقیقات علمی شکوه دارند، در تعجبم هستم.
حسین
ایشان به جای نگرانی به فکر ایجاد شبکه های مشابه داخلی یا تسهیل برای ایجاد چنین شبکه هایی باشند تا مردم از همه جا بی خبر اطلاعات شخصی خود برای عده ای خیر خواه ( عمدتا صهیونیست و رصد کننده ریزترین خلق و خو ها و فعلیت های ما ) به حراج نگذارند .
United States
ننجون کم بود، حاج خانوم ها هم وارد کارزار شدن