جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

قطعی آب در جنوب غرب استان تهران

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 363244
به دنبال وقوع طوفان شب گذشته و آسیب رسیدن به تأسیسات آبرسانی، آب شهرهای غرب استان تهران قطع می‌شود.
به گزارش جهان نجف پرتوی مدیرعامل شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران صبح امروز در گفت‌وگویی با فارس در اسلامشهر اظهارداشت: با توجه به بروز طوفان کم سابقه شب گذشته به تأسیسات آبرسانی در شهرهای جنوب غربی استان تهران، آب آشامیدنی این شهرها تا اطلاع ثانوی قطع می‌شود.

پرتوی افزود: در طوفان شب گذشته خسارتی به برخی از چاه‌های آب‌رسانی منطقه وارد شد و با توجه به اینکه به دکل‌های برق منطقه نیز آسیب‌هایی وارد گردیده، آبرسانی به شهرواندان دچار اختلال و قطعی شده است.

وی تاکید کرد: مشترکان شهرهای پرند، رباط کریم، گلستان، صالحیه و نسیم شهر که تحت پوشش شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران هستند امروز تا اطلاع ثانوی و رفع مشکلات و آسیب‌های وارده به تاسیسات آبرسانی، شاهد افت فشار و قطعی آب خواهند بود.

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب غربی استان تهران بیان داشت: پرسنل واحدهای امداد این شرکت از نخستین ساعات بروز خسارت به تأسیسات، به طور جدی و مستمر در حال برطرف کردن مشکلات به وجود آمده هستند.

وی ضمن اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب از سوی شهروندان، تاکید کرد: در مدت زمان قطعی آب تانکرهای آبرسانی اضطراری در شهرهای مورد نظر مستقر بوده و آب آشامیدنی مردم را تأمین خواهند کرد.

پرتوی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۲۲ آماده پاسخگویی و راهنمایی بیشتر به شهروندان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *