شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

اعلام نحوه توزیع سبد امنیت غذایی

يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 362934
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری دومین جلسه شورای عالی رفاه در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: این در حالی است که به زودی نحوه توزیع سبد امنیت غذایی اعلام خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس علی ربیعی در حاشیه همایش علمی کاربردی مدیران سازمان بهزیستی کشور که صبح امروز در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد با اشاره به اینکه ۶ برنامه تخصصی برای سازمان بهزیستی در سال ۹۳ پیش‌بینی شده است اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری مدیران استانی برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید توجه به مقوله رفاه اجتماعی است که در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته شده است و ما بنا داریم از ظرفیت‌های نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی در این زمینه استفاده کنیم.

ربیعی در ادامه با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای عالی رفاه با حضور رئیس جمهور گفت: به دنبال برگزاری این جلسه در اولین فرصت هستیم و پیش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آتی دومین جلسه شورای عالی رفاه برگزار شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سبد امنیت غذایی بین نیازمندان و محرومان توزیع خواهد شد گفت: این موضوع در دستور کار قرار دارد و به زودی نحوه توزیع آن اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *