يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

نیلسون کوریا در پرسپولیس ماندنی شد

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 361867
نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی که محبوبیتی فوق العاده در بین پرسپولیسی‌ها دارد، برای سومین سال متوالی به عنوان دروازه‌بان اول در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
به گزارش جهان به نقل از آی اسپورت، نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی که محبوبیتی فوق العاده در بین پرسپولیسی‌ها دارد، برای سومین سال متوالی به عنوان دروازه‌بان اول در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
 
مدیر برنامه‌های نیلسون امروز برای چندمین بار به باشگاه پرسپولیس رفت و با اعلام او نیلسون با دریافت نصفی از مطالباتش و امضای قراردادی سفید یکسال دیگر در جمع قرمزپوشان ماندنی شد.

امروز نماینده مدیر برنامه های نیلسون کورا جونیور بیشتر از همه  در باشگاه پرسپولیس حاضر شد.ساعت 15 و دقایقی بعد از ترک باشگاه از سوی علیرضا رحیمی نماینده نیلسون هم از ساختمان باشگاه بیرون آمد و به خبرنگاران اعلام  کرد این دروازه بان بزیلی در پرسپولیس ماندنی شده است.

بیات اعلام کرد قرار شده بخشی از مطالبات این دروازه بان به او داده شود  و به همین خاطر نیلسون با قراردادی که مبلغ ندارد یک فصل دیگر دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.به گفته نماینده نیلسون این دروازه بان روز 25 خرداد در تهران خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید آیا دایی می‌تواند یکی از گلرهای جوان را به ذخیره بودن متقاعد کند یا همچنان رضا محمدی به عنوان دروازه‌بان دوم در جمع پرسپولیسی‌ها باقی خواهد ماند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *