يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۱

جنتی: به اصولگرا و اصلاح‌طلب اعتقاد نداریم

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 361571
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشی دولت این است که پیرو عناوین اصولگرا و اصلاح‌طلب نبوده و نیست و این عناوین را قبول ندارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از کرمان، علی جنتی دقایقی پیش در دیدار با امام جمعه کرمان اظهار داشت: وجود امام جمعه کرمان از سرمایه‌های دینی و فرهنگی استان کرمان محسوب می‌شود که در خارج از استان کرمان نیز شاهد برکات ایشان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از زمان‌های قدیم نیز جویای احوال امام جمعه کرمان بودیم و فعالیت‌های ایشان را پیگیری می‌کنیم، شیوه امام جمعه کرمان سبب شده است که تمام گروه‌ها با گرایش‌های مختلف بتوانند در کنار هم در کرمان فعالیت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: مشی دولت نیز این است که پیرو عناوین اصولگرا و اصلاح‌طلب نبوده و نیست و این عناوین را قبول ندارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۵۰ سال از روحانی شناخت دارم، وی هیچ‌گاه در قید و بند اصولگرا و اصلا‌طلب نبوده است و حتی در انتخاب اعضای کابینه هم این مشی را رعایت کرده است.

جنتی عنوان کرد: در هر دو گروه اصولگرا و اصلاح‌طلب افراد افراطی وجود دارد و در این دولت هم سعی شده است به غیر از انتخاب افرادی که حضور موثر دارند در به کارگیری افرادی که به انجام خدمت اعتقاد دارند نیز اهتمام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راشت! میگه!! تا حالا مگر جز راشت هم گفته!!