يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۷
۲۴
اخبار ویژه و کوتاه جهان نیوز

پیغام‌جدیدخاتمی به‌روحانی/تکذیب‌شایعه‌ای‌درباره حداد/ جزئیات «من روحانی هستم ۲»

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب: 361089
رفتار اصلاح طلبان شورای شهر؛ یکشنبه ها، تعامل، سه شنبه ها، تقابل ... تخلف دولت دهم در واگذاری یک زمین ارزشمند در قشم ... دلیل تخریب های اخیر علیه حسن رحیم پور ازغدی ... اعتراف مشاور حاشیه ساز دولت به جنجال آفرینی تعمدی ... مشاجره مسؤولان رسانه های اصلاح طلب بر سر کمک مالی دولتی ... نتایج اولیه طرح کاهش هزینه‌های بیماران توسط دولت...
پیغام‌جدیدخاتمی به‌روحانی/تکذیب‌شایعه‌ای‌درباره حداد/ جزئیات «من روحانی هستم ۲»
گروه سیاسی جهان نيوز ـ همیشه در آن سوی اخبار رسمی، اخباری غیر رسمی وجود دارد که خبرنگاران در تلاشند به آن دست یابند. خبرنگاران جهان نيوز نیز در طول هفته و در حین تلاش خود برای کسب اخبار با این گونه خبرها مواجه می شوند. آنچه می خوانید محصول تلاشی است که سه شنبه هر هفته در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. سعی شده است نهایت دقت و صحت در گزینش و انتشار اخبار صورت گیرد.

اعتراف مشاور حاشیه ساز دولت به جنجال آفرینی تعمدی

> به گزارش جهان، یکی از مشاوران حاشیه ساز دولت که عموما در حوزه های فرهنگی اظهارات نامتعارفی را بیان می کند، اخیرا در جلسه ای گفته است: این بحث مستند «من روحانی هستم» را ما برای به حاشیه بردن انتقادات نسبت به هدفمندی یارانه ها مطرح کردیم.

تلاش احمدی نژاد برای کنترل رسانه های حامی‌اش

> خبرنگار جهان مطلع شد که آقای احمدی نژاد گروهی را مسؤول رصد اخبار رسانه ها کرده است و همچنین این گروه مسؤولیت هماهنگی و مدیریت رسانه های منتسب به آقای احمدی نژاد را بر عهده دارند، محوریت این تیم با آقای الهام است. گفته می شود یکی از توصیه هایی که شده این است که «آقای الهام و این تیم باید مراقب رفتار آقایان همچون عبدالرضا داوری باشند.» گفته می شود داوری در برخی جلسات رسانه ای با دعوت حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور شرکت کرده است. نکته جالب توجه اینکه عبدالرضا داوری در زمان اصلاحات از حامیان و مدافعان رئیس جمهور وقت و جریان اصلاحات بود که با شروع دولت نهم به یکی از حامیان سرسخت احمدی نژاد و مشایی تبدیل شد.

پیغام جدید خاتمی به رئیس جمهور

> گفته می شود که سید محمد خاتمی به تازگی در پیغامی به رئیس جمهور از وی پرسیده است که چرا کمیته انتخابات را تشکیل نمی دهید؟ خاتمی توصیه کرده است که برای کنترل فضا باید این کار زودتر انجام شود و وقت دارد از دست می رود. گفته شده رئیس جمهور معتقد است که این فعالیتها دولت را به حاشیه می برد و تا این لحظه پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

بهانه آشتی دادن داوود احمدی نژاد با مشائی!

> به گزارش جهان، جمعی از اطرافیان آقایان احمدی نژاد و مشایی به دنبال آشتی میان داوود احمدی نژاد و مشایی هستند و قصد بهره برداری تبلیغاتی از این مساله را دارند. ظاهرا قرار شده اینگونه وانمود شود که چون داوود احمدی نژاد مریض است قصد دارد از مشایی حلالیت بطلبد و با این شیوه انتقادات قبلی از مشایی را غیر واقعی نشان دهند.

سوء استفاده دو آقازاده در منطقه جاسک

> خبرنگار جهان با خبر شد که فرزندان دو تن از مسؤولان دولت با اطلاع از این که قرار است منطقه جاسک به عنوان منطقه آزاد اعلام شود، زمین های این منطقه را با قیمت نازل خریداری کرده اند. این افراد شرکتی را با عنوان شرکت توسعه فراگیر جاسک راه اندازی کرده اند.

مشاجره مسؤولان رسانه های اصلاح طلب بر سر کمک مالی دولتی

> به گزارش جهان گفته می شود، آقای زم که در دبیرخانه مناطق آزاد مشغول به کار شده است در پوشش این سازمان به رسانه های اصلاح طلب کمک های مالی می کند. در آخرین جلسه مدیران رسانه ای اصلاح طلب با آقای ترکان، کمک هایی که به برخی از این رسانه ها شده و به برخی دیگر نشده است موجب اعتراض و مشاجره اعضای جلسه با آقای ترکان می شود. در این جلسه میان آقایان شهاب طباطبایی و ترکان و چند نفر دیگر درگیری لفظی صورت می گیرد. اصلاح طلبان به اعتراض می گویند: شما ۲۵۰ میلیون تومان به روزنامه ابرار کمک کردید.

تخلف دولت دهم در واگذاری یک زمین ارزشمند در قشم

> خبرنگار جهان با خبر شد در جزیره قشم زمین ارزشمندی بین فرودگاه و منطقه آزاد وجود دارد که وسعت آن زیاد است. این زمین در دولت قبل، به نازل ترین قیمت به فردی فروخته می شود. ارزش این زمین ۲۰ هکتاری بسیار بالا بوده که آن را به ۱۷ میلیارد تومان به فردی به صورت قسطی واگذار می کنند و آن فرد تاکنون یک میلیارد آن را پرداخت کرده است. وی می بایست ۲۲ میلیارد تومان بابت مجوز ساخت و ساز پرداخت می کرده که نکرده است. این زمین در حدود متری ۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده که رقم حقیقی آن بسیار بالاتر است. گفته می شود سازمان بازرسی بعد از ورود به پرونده، مشخص می کند که به برخی اعضای درگیر در این پرونده در‌آن زمان رشوه پرداخت شده است.

فعالیت هزار فرقه نوپدید در کشور

> به گزارش جهان یکی از مسؤولان وزارت اطلاعات گفته است که در حال حاضر ۳ هزار فرقه دینی نوپدید در دنیا وجود دارد که حدود هزار نوع از این فرقه ها در ایران فعالیت دارند.

رفتار اصلاح طلبان شورای شهر؛ یکشنبه‌ها، تعامل، سه‌شنبه‌ها، تقابل

> یکی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به مدیریت دوگانه اصلاح طلبان در شورای شهر انتقاد کرده است. اصولگرایان شورای شهر معتقدند که در جلسات یکشنبه شورای شهر که به صورت غیرعلنی برگزار می شود، اصلاح طلبان از لزوم تعامل با شهرداری سخن می گویند و در جلسات علنی سه شنبه ها که با حضور خبرنگاران برگزار می شود به دنبال جنجال و حاشیه سازی برای مدیریت شهری هستند.

تکذیب شایعه‌ای درباره حداد عادل

> خبرنگار جهان مطلع شد علیرغم ادعای برخی نمایندگان و جریانات سیاسی که آقای حداد عادل را گزینه فراکسیون اصولگرایان برای ریاست مجلس می دانند، این فراکسیون قصد معرفی کاندیدا برای ریاست مجلس ندارد و شایعات پیرامون کاندیداتوری وی صحت ندارد. از سوی دیگر گفته می شود جمعی از اعضای فراکسیون رهروان که به صورت غیر رسمی فراکسیون موسوم به اعتدال را تشکیل داده اند، قرار است از کاندیداتوری آقای تاجگردون برای نایب رئیسی مجلس حمایت کنند.

نتایج اولیه طرح کاهش هزینه‌های بیماران توسط دولت

> مشاهدات میدانی خبرنگاران جهان نيوز تأیید می کند که اجرای طرح وزارت بهداشت در کاهش هزینه های بیماران در بیمارستانهای دولتی با وجود آماده نبودن بسیاری از زیرساختها، به صورت موفق در حال انجام است و رضایت نسبی مراجعان و بیماران را به دنبال داشته است. این در حالی است که رسانه ها به دلیل طرح مسائل حاشیه ای از سوی برخی مشاوران رئیس جمهور کمتر به اجرای موفق این طرح توجه کرده اند.

جزئیات مستند «من روحانی هستم ۲»

> در روزهای اخیر خبر انتشار مستند "من روحانی هستم ۲" توسط برخی رسانه های اصلاح طلب منتشر شد و نسبت به آن اعتراض شد. بلافاصله برخی رسانه های اصولگرا نیز خبر دادند که این مستند توسط فرورتیش رضوانیه نویسنده سابق سایت اپوزیسیون روزآنلاین و روزنامه اصلاح طلب شرق، ساخته شده است. با این حال خبرنگار جهان مطلع شد که مستند مطرح شده ربطی به موضوعات سیاسی و شخص رئیس جمهور ندارد و رضوانیه صرفا با شایعه ای جدید، نام بی ربط "من روحانی هستم ۲" را برای مستند خود انتخاب کرده است.

دلیل تخریب های اخیر علیه حسن رحیم پور ازغدی

> به دنبال طرح برخی انتقادات مستدل و بی پرده توسط آقای حسن رحیم پور ازغدی در یکی از جلسات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به رویه های فرهنگی غلط دولت، اخیرا حملات تخریبی به وی در رسانه های اصلاح طلب از سر گرفته شده است. گفته شده در این جلسه رئیس جمهور درخواست کرده است تا جزئیات این انتقادات منتشر نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جذاب ترین اخبار جهان نیوز همینه
خبرهای حاشیه ایی!
روحانی مچکریم!!
اخبار خوبیه ادامه بدید لطفا
تمنایی
زنده باد رحیم پورازغدی....این متفکرتوانمندوشجاع
Iran, Islamic Republic of
اصلا تو حرفهاي رحيم پور را مي فهمي ، اگر مي فهمي موضوع يكي از مباحثش رابنويس
مرزبندی شفاف بین اسلام ومدرنیته التقاطی وارداتی ونیز نقد کارکردهای خودی به شیوه حکیمانه فقط قسمتی از مباحث ایشونه.به سایت سخنرانیشون مراجعه کنی بیشتر میفهمی.
ما که بی سوادیم، شما که سواد داری بگو
United Kingdom
سلام جهان فامیلی داریم که مدیر دبیرستان است گفت بخشنامه شده به مدرسه های دولتی که بودجه نداریم برای کمک به شما برای سال آینده از هر دانش آموز مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان هزینه ثبت نام دریافت کنید لطفا پیگیری کنید آیا صحت دارد
لطفا متن انتقادات دکتر رحیم پور رو منتشر کنید
اعتماد
زنده باد دکتر قاضی زاده. واقعا دست مریزاد. من خودم به بیمارستان فیروزگر مراجعه داشتم با اینکه از لحاظ نظم مشکل داشت ولی وعده های آقای وزیر فقط 10 درصد هزینه های بیماری رو پرداخت کردم. آقای وزیر و همکارانشون بدانند دعای خیر ما همیشه همراهشان هست
حسنی
روحانی همون احمدی نژاده. تفاوتی با هم ندارند الا دز سلیقه سیاسی
حاشیه سازان دولت: یونسی، آشنا، جنتی، فرجی دانا
Iran, Islamic Republic of
داوری به راه راست هدایت شد ولی خیلیها به انحراف رفتند
بهتر سابقه داوری را بخوانید ببینید کی به راه راست هدایت شده است
محمدی
واقعا برای اصولگرا ها باید گریست که سه سال در زمینه هاشمی بازی کردند ....
امین
مگه داره تولید می شه من روحانی هستم2؟
رضا
"فراکسیون اصولگرایان قصد معرفی حداد عادل برای ریاست مجلس ندارد"
نه تو را خدا داشته باش. ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر حداد عادل اعتدال گر واقعی
در ساابقه آقای داوری ذکر کنید که ایشان زمانی هم از طرفداران حاج آقا خاطره ابا فائزه، هم بوده اند و هیچ ابایی از تغییر جهت دادن ندارند
اینجاست که باید بگیم جهان نیوز مچکریم بابت این اخبار
کلا خوب باهم قاطی شدناااا
خاتمی و روحانی رو می گم
United States
امان از دست این اقازاده ها همه جا حضور دارن
زنده باد استاد رحیم پورازغدی