شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ممنوعیت خروج رضا ضراب لغو شد

شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 360604
یکی از دادگاه‌های ترکیه، حکم ممنوع الخروج بودن رضا ضراب، یکی از اصلی‌ترین مظنونان فساد اخیر در ترکیه، را لغو کرد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از حریت خبر داد، حکم ممنوع الخروجی رضا ضراب، شهروند ایرانی الاصل ترکیه، که پس از حدود دو ماه بازداشت در ۲۸ فوریه سال جاری از زندان آزاد شده بود، توسط دادگاهی در ترکیه لغو شد.

ضراب به دلیل تشکیل حلقه برای صادرات غیرقانونی طلا به ایران و رشوه دادن به بسیاری از مقامات بلند پایه ترکیه، طی ماه های گذشته بازداشت شده بود.

به گزارش پلیس ترکیه، تنها در یک مورد رضا ضراب، ساعت سفارشی ساخت سوییس را به ارزش معادل ۳۰۰ هزار دلار به عنوان رشوه به وزیر اقتصاد اسبق ترکیه اهدا کرده است.

رضا ضراب در ۲۸ فوریه سال جاری به همراه دیگر متهمان اصلی این پرونده از جمله باریس گولر، پسر وزیر کشور اسبق ترکیه معمر گولر، و کان کاگلایان ، پسر وزیر سابق اقتصاد این کشور، آزاد شده بود.

رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، پیشتر اتهامات وارده به مقامات این کشور توسط نظام قضایی ترکیه را بی اساس دانست و این اقدامات را توطئه دشمنان این کشور عنوان کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *