يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نطنز:

اقتصادمقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست

تقویت اقتصاد مقاومتی در سایه مدیریت‌ جهادی
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 360008
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جریان انقلابی که در کشور وجود دارد، به شخص و گروهی متکی نیست بلکه با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی پیوند خورده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محسن رضایی شامگاه دوشنبه در مراسم سالگرد سرهنگ شهید جانباز رضا شاطر رجبی در حسینیه مکتب القرآن نطنز اظهار کرد: جریان انقلابی در کشور به شخص و گروهی متکی نیست بلکه با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی پیوند خورده و در سایه مدیریت جهادی می‌توان، اقتصاد مقاومتی و ارزش‌های انقلابی را تقویت کرد.

وی پیرامون تحریم‌ها و شرایط فعلی آن افزود: برای دور زدن تحریم‌ها باید از راهکار دفاع مقدس و انقلاب که همان حضور جوانان در عرصه‌های مختلف بود، استفاده نمود و به جوانان و سرمایه‌های کشور اعتماد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به موضوع یارانه‌ها و نحوه توزیع آن اشاره کرد و گفت: اگر توزیع یارانه‌ها درست و دقیق انجام شود، سالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به منابع کشور افزوده می‌شود و در ۴ سال عمر دولت، این رقم به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد که با این منبع عظمیم مالی، می‌توان فعالیت‌های زیادی انجام داد .

وی به بحث اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین خواسته رهبر معظم انقلاب از ۳ قوه مقننه، قضائیه و اجرایی، پرداختن به مسئله اقتصاد مقاومتی است.

رضایی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست که به مردم بگوییم تحمل کنند، بلکه شکوفا کردن اقتصاد ایران در شرایط تحریم است.

وی با بیان اینکه شهرستان نطنز دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌تواند با بهره‌گیری از جوانان تحول عظیم اقتصادی را به وجود آورد، گفت: نطنز می‌تواند الگوی چشم انداز ایران آینده باشد و بهترین و مستعدترین نیروهایی را در خود دارد که می‌توانند تحول بزرگی را در زمینه کشاورزی و معادن و گردشگری ایجاد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست ولی عده ای خواستند با توزیع کالاهای ناچیزی بین مردم به اون نحوه خفت بار این پیام را به مردم القاء کنند که اگر ما در مقابل کدخدا واندهیم و تسلیم نشویم وضعیت شما اینگونه خواهد بود مرگ بر اونهایی که خوار و خفیفند و ملت بزرگ ایران را هم مثل خودشان ذلیل میخواهند .