شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱۲
۸

در ۴ سال آینده نسل شیعه را بدست شیعه می‌سوزانیم!

سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 358801
اخبار رسیده از بغداد پایتخت عراق حاکی از آن است که نتایج اولیه نشان می دهد ملت عراق در انتخابات اخیر خود برای بار سوم به آقای «نوری مالکی» رأی دادند تا یک بار دیگر نخست وزیرشان شود.
در ۴ سال آینده نسل شیعه را بدست شیعه می‌سوزانیم!
به گزارش جهان به نقل از شیعه نیوز، در همین راستا «نوری مالکی» بعد از این انتخابات در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت: آل سعود بداند که در آینده ای نه چندان دور، ریشه سعودی را از عراق می سوزانیم.

«نوری مالکی» در ادامه گفت: عربستان مسبب قتل بسیاری از هموطنان ما شده است. ما انتقام این خون های ریخته شده را خواهیم گرفت. ما ریشه تروریسم را از عراق قطع خواهیم کرد.

در پاسخ به سخنان «نوری مالکی»، یکی از شاهزادگان آل سعود گفت: مالکی خیال پیروزی نداشته باشد. ما در ۴ سال آینده نسل شیعه را بدست شیعه می سوزانیم!

وی افزوده است: «نوری مالکی» خیال کرده که با پیروزی در دوره سوم می تواند گروه های تکفیری را از بین ببرد، ولی من به مالکی و امثال او و به قوای پشتیبانیش می گویم که شما نمی توانید کاری از پیش ببرید. ما در ۴ سال آینده حکومت “مالکی” عراق را به خاک و خون می کشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اون شاهزاده سعودی خیلی غلط می کنه
افشین
این شازه سعودی بداند که عنقریب حکومتشان از صحنه گیتی محو خواهد شد .انشائالله الیس الصبح به قریب
Iran, Islamic Republic of
خداوند همه تکفیری ها را لعنت کند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر وهابيون انگليسي ملعون
Iran, Islamic Republic of
اگه نظام اجازه بده، ال سعود را با خاک یکسان خواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
شاهزاده سعودي يهودي بگويي بهتر است
البته اينها دين ندارند حتي يهودي
محمد
آقا من که میگم حملههههههههههههههههههههههههههه
مجتبی
به برکت وجود حضرت مهدی (عج) و وجود مبارک حضرت آیت الله خامنه ای همین شیعیانی که می خواهید آنها را بسوزانید شما خیک گنده های پول پرست شکم باره فاسق و فاجر را عنقریب از روی تخت سلطنتتان به یکی از چاههای جهنم هل خواهند داد