کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سابق پرسپولیس بازداشت شد

15 ارديبهشت 1393 ساعت 21:28

مدیرعامل سابق پرسپولیس به اتهام تخلفات مالی از جمله اختلاس و پولشویی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.


یک منبع آگاه با اعلام این خبر به جهان گفت که وی که ظهر امروز به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضار شده بود برای تحقیقات بیشتر بازداشت شده است.

این تخلفات تنها مربوط به دوران مدیریت وی در باشگاه پرسپولیس نبوده و این فرد باید پاسخگوی مواردی در دوره مدیریتش بر یک سازمان دولتی دیگر باشد.

گفتنی است جهان نیوز هفته گذشته از «ارسال پرونده تخلفات مالي مدیر یک باشگاه پرطرفدار به قوه قضاييه» خبر داده بود.

در این خبر آمده بود: بعد از روي کار آمدن دولت جديد و گزارش‌هايي که درباره تخلفات یکی از مدیران باشگاه های پرطرفدار کشور ارائه شده است، زمينه برکناري این مدیر فراهم شد.

ظاهراً سازمان بازرسي کشور هم به خاطر عدم شفافيت عملکرد مالي وي وارد بحث شده ‌است. گفته می شود این فرد حدود ۱۷۰ ميليارد تومان تخلف دارد.

بعد از تهيه اين گزارش رئيس‌جمهور دستور برکناری وی را صادر کرده است. گفته می شود پرونده تخلفات وي نهايي شده و به قوه قضائيه فرستاده شده ‌است.

تایید خبر جهان

یک روز پس از انتشار خبر جهان نیوز درباره بازداشت مدیرعامل سابق پرسپولیس، یک منبع آگاه هم این خبر را تایید کرد.

ایرنا در این باره نوشت: یک منبع آگاه ضمن تایید بازداشت «محمد رویانیان» مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت، افزود، وی در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است. این منبع آگاه به ایرنا گفت: قرار بازداشت رویانیان از سوی شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت صادر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز هشتم اردیبهشت ماه در نشست خبری درباره پرونده ستاد سوخت گفت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند و بقیه با قید وثیقه آزاد هستند.

رویانیان نیز پیشتر درباره احضار خود به دادسرا در ارتباط با پرونده ستاد سوخت گفته بود: به دادسرا رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است.


کد مطلب: 358788

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/358788/مدیرعامل-سابق-پرسپولیس-بازداشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com