شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

اخراج شهروندان شیعه از تونس

دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 358652
شورای فتوای تونس؛ همانطور که می دانید شیعیان، مسلمانان منحرفی هستند که هم نشینی با آنها باعث به هم ریختن اوضاع زندگی می شود! فلذا از دولت محترم درخواست می کنیم که هرچه سریعتر شیعیان را تبعید کرده تا شهروندان مسلمان بتوانند به راحتی زندگی کنند.
به گزارش جهان به نقل از ادیان نیوز، شورای فتوای تونس در طی نامه ای به دادگاه ملی کشور، از دولت درخواست کرد که شهروندان شیعه را به مناطق بد آب و هوا تبعید کند.

شورای فتوای تونس این چنین نوشته است : همانطور که می دانید شیعیان، مسلمانان منحرفی هستند که هم نشینی با آنها باعث به هم ریختن اوضاع زندگی می شود! فلذا از دولت محترم درخواست می کنیم که هرچه سریعتر شیعیان را تبعید کرده تا شهروندان مسلمان بتوانند به راحتی زندگی کنند.

دولت نیز به نامه ی شواری فتوای تونس جواب مثبت داده و قرار است حوالی دو هزار شیعی را از مناطق مسکونی به حاشیه ی بیابان های آفریقا تبعید کنند.

با توجه به متغیر بودن آب و هوای تونس، در مناطق شمالی کشور تراکم جمعیت بیشتر و در مناطق جنوبی که دارای آب و هوای صحرایی است جمعیت کمتری دیده می شود.

درپایان لازم به ذکر است که قرار است شیعیان را به مناطق جنوبی کشور تبعید کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *