سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

تکلیف علی دایی پنجشنبه مشخص می‌شود

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 357601
دومین جلسه اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که قرار بود در این نشست پیرامون تعیین تکلیف علی دایی و همکارانشان تصمیمات لازم گرفته شود اما طبق اعلام برخی اعضا قرار است روز پنجشنبه هفته جاری تکلیف کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل چهاردهم لیگ برتر مشخص شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پس از آنکه صبح روز دوشنبه در محل وزارت ورزش نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل و علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشخص شد، دومین نشست آنها عصر امروز دوشنبه در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد و در مورد برخی مسائل اولویت دار باشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست علیرضا رحیمی مدیر عامل، حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره، محمدابراهیم کاظم‌پور نایب رئیس، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و عضو هیات مدیره، خواجه‌وند دبیر هیات مدیره و حمیدرضا استیلی سخنگوی هیات مدیره باشگاه حضور داشتند و در پایان مقرر شد پیرامون کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه تصمیم‌گیری شود. قرار است مدیرعامل باشگاه در نشستی با علی دایی در مورد آینده وی مذاکره و همفکری کند.

نشست عصر دوشنبه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با محور بررسی راهکارهای پرداخت بدهی بازیکنان و حل مشکل وینگادا و کاروالیو برگزار و مقرر شد علیرضا رحیمی روز سه شنبه در نشست هایی با مسئولان باشگاه مشکل این دو خارجی را حل کند تا منجر به کسر امتیاز از سرخپوشان نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *