کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تداوم رویه انتخاباتی معاون رئیس جمهور:

قطعا یک مجلس همسو جای مجلس نهم را می‌گیرد

9 ارديبهشت 1393 ساعت 8:17

دستیار ارشد رئیس جمهور از تغییر قطعی آرایش مجلس دهم به نفع دولت یازدهم سخن گفت. البته وی برنامه هایش را در این باره رسانه ای نکرد.


به گزارش جهان، حجت الاسلام علی یونسی در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب شرق گفت: به‌طور طبیعی، میل مردم به سمت جناحی است که رای آورده و به‌دلیل عملکرد بد دولت گذشته و بخشی از نمایندگان فعلی، قطعا مردم در آینده به مجلسی رای خواهند داد که بهتر باشد و با دولت همراه‌تر باشد.

دستیار ارشد رئیس جمهور در عین حال گفت که "در همین مجلس هم اکثریتش افراد شایسته‌ای هستند و تعداد کمی اذیت می‌کنند." اما وی درباره اصرارش بر تغییر نمایندگان مجلس سخنی نگفت.

یونسی افزود: امیدوارم و مطمئن هستم که در آینده مجلس بهتری مردم ما انتخاب خواهند کرد که یکی از ویژگی‌های این مجلس همراهی با دولت باشد. حتما ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان همان‌طور که در انتخابات ریاست‌جمهوری صورت گرفت در اینجا هم صورت خواهد گرفت.

به اعتقاد منتقدان، فعالیت‌های انتخاباتی‌ این مقام ارشد دولتی برای انتخابات مجلس دهم از پاییز سال 92 شروع شده است. یونسی بهمن ماه سال گذشته هم گفته بود: پیروزی بعدی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تکمیل می‌شود تا یک مجلس شایسته دولت تدبیر و امید روی کار آمده و برای همیشه این گفتمان را پایدار کند.


کد مطلب: 357598

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/357598/قطعا-یک-مجلس-همسو-جای-نهم-می-گیرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com