دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

از پنجعلي انتظار اين حرف‌هاي عجيب را نداشتم

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 357235
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من از صحبت آقاي پنجعلي تعجب مي‌کنم که چرا اين مسئله را عنوان کرده است.
به گزارش جهان، سيدجلال حسيني در گفت‌وگو با فارس، در خصوص صحبت‌هاي پنجعلي مبني بر اينکه کفاشيان مدير برنامه‌هاي حسيني شده است، عنوان کرد: آقاي پنجعلي شما مگر نگفتيد کار خودتان را انجام دهيد و تا آخرين لحظه تلاش کنيد، همه چيز درست مي‌شود؟! يک‌بار شده تا حالا سر تمرين زنگ بزنيد و بگوييد چه کار مي‌کنيم؟ يک‌بار شده شرايط ما را پيگيري کنيد؟ ما کار خود را دنبال مي‌کنيم.

وي ادامه داد: آقاي پنجعلي اين چه حرفي است که شما مي‌زنيد؟ آقايان! من اصلا مي‌خواهم همين که از سفر آفريقاي جنوبي برگشتم، بيايم و قراردادم را با پرسپوليس تمديد کنم اما با چه کسي حرف بزنم؟ بايد سراغ چه کسي بروم؟ چه کسي جواب من را مي‌دهد؟ نمي‌دانم چرا آقاي پنجعلي چنين صحبت‌هايي کرده است. واقعا تعجب مي‌کنم.

مدافع پرسپوليس يادآور شد: آقاي پنجعلي بزرگ ماست و بايد به او احترام بگذاريم، احترامش هم واجب است. اما مگر خود او نگفت ما تا روز آخر کار خودمان را انجام دهيم و همه چيز درست مي‌شود اما هم‌اکنون چه چيزي درست شده است؟! همه چيز در اين خلاصه شده است که سيدجلال مي‌رود يا مي‌ماند. من مي‌آيم تمديد کنم اما بايد با چه کسي صحبت کنم؟ اين خوب نيست، در تلويزيون يکسري مسائل سطحي عنوان مي‌شود، بازيکنان تلاش خود را کردند اما متاسفانه مسئولين آن‌طور که قول داده بودند به وعده خود عمل نکردند.

وي ادامه داد: آقاي پنجعلي و خيلي‌ها وقتي سهميه آسيا را گرفتيم به ما قول دادند که به دنبال کار بچه‌ها مي‌رويم و تا آخرش هم هستيم، بازيکنان و کادر فني طبق قول‌شان همه کاري کردند اما الان دوباره آدم بده شده‌ايم، البته علي پروين هم تمام تلاشش را انجام مي‌دهد اما دست‌هايش را بسته‌اند، او سرد و گرم پرسپوليس را چشيده و نمي‌دانم که چرا اجازه نمي‌دهند کارش را بکند، اين هم براي ما جاي سوال دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *