چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

"پیام راشل کوری " موشکی سهمگین به سمت اسرائیل

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 356219
شبکه های اسرائیلی در مورد پخش این انیمیشن گفته‌اند ایران با ساخت این انیمیشن با توپ پر فرهنگی به پای میز مذاکرات 5+1 وین آماده می‌شود.
به گزارش جهان، وبلاگ "ترنم جیرجیرک" نوشت:
فرهاد عظیما (کارگردان انیمیشن راشل کوری 2 ) در همایش «حماسه استقامت»، گفت: ما قبلا درک نمی‌کردیم چرا مقام معظم رهبری الفاظ مختلفی در مورد اسرائیل به کار می‌برند؛ اما ما در کامنت‌های اسرائیلی می‌دیدیم که چقدر برای حمله هسته‌ای به ایران مشتاق هستند و ما بسیجیان در مقابل این تهدیدات کار فرهنگی که انجام داده‌ایم ساخت همین انیمیشن بود.
 
وی افزود: هدف ما از ساخت این انیمیشن زنده کردن دوباره هولوکاست نیست، اما به گفته رهبر معظم انقلاب اگر اسرائیل به ما حمله کند با خاک یکسانشان می‌کنیم.
 
کارگردان انیمیشن راشل کوری 2 بیان کرد: شبکه های اسرائیلی در مورد پخش این انیمیشن گفته‌اند ایران با ساخت این انیمیشن با توپ پر فرهنگی به پای میز مذاکرات 5+1 وین آماده می‌شود.
 
  عظیما با تاکید بر این مهم که این انیمیشن اولین کار ما در حمله به اسرائیل بود، گفت: ما آنقدر این کار فرهنگی را انجام می‌دهیم که یا عمرمان تمام شود یا شهادت کاممان را شیرین کند.
  
وی بیان داشت: قطر پیشنهاد جایگزینی چهره مقام معظم رهبری و پرچم جمهوری اسلامی را با چهره پادشاه و پرچم کشورش با بودجه ای زیاد به تیم راشل کوری داد؛ ولی ما پاسخ دادیم یک لحظه لبخند رهبرمان را با هیچ ثروتی عوض نمی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *