پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۹
۳

وزیر روحانی به اروپا پیشنهاد تامین گاز داد/ ورود دولت به بحران اوکراین

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 354995
چند روز پس از آنکه رئیس جمهور روسیه در پاسخ به تهدیدات اروپا، اروپایی ها را تهدید به قطع گاز کرد‌، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در مصاحبه با یک نشریه آلمانی، پیشنهاد تامین گاز اروپا را مطرح کرد.
وزیر روحانی به اروپا پیشنهاد تامین گاز داد/ ورود دولت به بحران اوکراین
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت، محمدرضا نعمت زاده در مصاحبه ای که امروز (دوشنبه) در نشریه آلمانی ˈهندلزبلاتˈ انتشار یافت، اعلام کرد: ما می خواهیم در آینده نقش مهمی را در بازار جهانی گاز ایفا کنیم.

وی افزود: ما نمی خواهیم با روسیه رقابت کنیم اما می دانیم نیاز اروپا به گاز هر روز افزایش می یابد و ما خواهان سهمی در تامین آن هستیم.

نعمت زاده با بیان این که ایران می تواند شریک تضمین شده، مطمئن و طولانی مدت برای اروپا باشد، ادامه داد: ما ذخایر انرژی و طرح های همکاری داریم اما در رابطه با روسیه، این تصمیمی است که تنها به اروپا مربوط می شود.ˈ

وی همچنین از شرکت های خودروسازی آلمان برای فعالیت در ایران و راه اندازی کارخانه های تولیدی دعوت به عمل آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این همه سال روسیه از اختلاف ایران و اروپا سود برد، این دفعه نوبت ماست
حمید از تهران
بد ترین اشتباه دولت ورود به بحران اوکراین است . ظاهرا این پیرمرد قبل از رفتن میخواهد هزینه سنگینی روی دوش ملت تحمیل کند ....
ای بی سواد!!!!!!
سرم تو دست و چیکار میکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!