شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴
۱۳

برخی تصور می‌کردند اگر با کدخدا مذاکره کنیم مشکلات حل می‌شود

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 354667
یک پژوهشگر مسائل سیاسی با بیان اینکه برخی فکر می‌کردند برای حل مشکلات باید با کدخدا یعنی آمریکا مذاکره کنیم، گفت: عده‌ای می‌گفتند با مذاکره برخی مشکلات اقتصادی حل می‌شود اما اشتباه بودن این تصور ثابت شد.
برخی تصور می‌کردند اگر با کدخدا مذاکره کنیم مشکلات حل می‌شود
به گزارش جهان، محمدصادق کوشکی پژوهشگر مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با فارس، درباره مخالفت برخی مقامات آمریکایی با حضور حمید ابوطالبی به عنوان نماینده ایران درسازمان ملل، اظهارداشت: غربی‌ها دخالت‌ها و کارشکنی‌های فروانی در تاریخ حیات جمهوری اسلامی در امور داخلی کشور انجام داده اند اما این اقدام تاکنون سابقه نداشته است.

وی افزود: اقدام اخیر آمریکا نتیجه کوتاه آمدن دولت است زیرا برخی افراد درون دولت با روحیه خود باعث شده‌اند کار بجایی برسد که حتی درباره نماینده ایران در سازمان به اظهار نظر بپردازند که این امر هشداری جدی به مسئولان دستگاه سیاست خارجی کشور است.

کوشکی با بیان اینکه برخی فکر می‌کردند برای حل مشکلات باید با کدخدای دنیا یعنی آمریکا مذاکره کنیم، یادآور شد: برخی افراد تصور می‌کردند با مذاکره برخی مشکلات اقتصادی حل می‌شود اما کاملا مشخص شد که کدخدا تمایل به حکمرانی و اربابی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: غرب امروز با رفتارهای خود پاسخ مواضع منفعلانه برخی مسئولین را داده است اما با تعجب مشاهده می‌کنیم که همه چیز به مذاکره با آمریکا گره زده شده است که قطعا چنین رویکردی بسیار اشتباه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
اخه جالبش اینجاس که اقایون راستگو جلو جلو تمام ذخیره اورانیوم20% رو اکسید کردن رفت،حالا میگن همونو 2سال طول میکشه تولید کنیم،حالا هزینه هاشو جدا خودتون حساب کنید .
خوب احمدی نژادتون با اون ذخیره چیکار تونست بکنه جز تورم 50 درصدی؟؟؟
اکسید کردنش باعث شد حد اقل تورم کمی بیاد پایین. اگه احمدی جونت الان بود یه چند کیلو ذخیره اورانیوم 20 درصدی داشتیم و تورم 200 درصدی و شایدم یه جنگ خانمان سوز دیگه. حالا خئاییش کدوم بهتر بود؟
برای اونهای که منفعتشون در جنگه " جنگ کردن بهتره
United States
اکسید کردنش تورم 40 درصدیو پایین نیاورد گلم، در یک جمله عرض کنم که بعضیا خودشون بحران دلارو ایجاد کردن و الان هم در نقش ناجی ظاهر شدن، بقیش بماند....
يوسف
بنده خدا تبليغات روي شما اثر گذاشته.كجا تورم آمده پائين اينها دروغ است .روز به روز گراني بيشتر ميشود
امین آ
فکر کنم برا همین دنبال انصراف مردم از یارانه اشون هستند تا هزینه اشو از جیب مردم در بیارند.
Netherlands
استفاده از کلمه کد خدا برای اشاره به قدرت بزرگ یا جایگاه جهانی شیطان بزرگ ، نشانه قبول خود گوچک بینی و شرم آور است.
بخدا توکل کنیم و بس
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگه كسي در گروگانگيري ديپلماتهاي ايران در خارج از كشور دست داشته باشه بعد ها بخواد به عنوان سفير در يكي از سفارت خانه ها حضور داشته باشه جمهوري اسلامي بهش ويزا مي ده.
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینجا بحث سفارت ایران در آمریکا نیست ،بحث سفیر سازمان ملل است که طبق توافق سال1947 آمریکا نباید دخالت کند.
Iran, Islamic Republic of
گل گفتي
فرشته
فرد يا افرادي كه شيطان بزرگ را كدخدا بداند در ايمان خود به خدا شك كند.
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم
علی
مذاکره با کدخدا که از ده ماه قبل از این دولت
شروع شده بود