پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۷
۲۱
جلسه انتخاباتی بنیاد دولتی/

آغاز فعالیت آقازاده مطرح برای انتخابات‌مجلس

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 354469
خبرها از گسترش فعالیت نزدیکان دولت برای انتخابات های آینده دارد.
آغاز فعالیت آقازاده مطرح برای انتخابات‌مجلس
به گزارش جهان،‌ پس از تشکیل بنیاد تدبیر و امید از سوی شماری از چهره های دولتی و برخی نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم در قالب یک سازمان مردم نهاد، در اولین جلسه این بنیاد دولتی که ساختمان مرکزی آن در یکی از مناطق شمالی تهران است مصوب شده تا دفاتر استانی آن در تمامی استان ها دایر و عضو گیری فعال در استانها و دانشگاه ها صورت بگیرد.

در این جلسه مقرر شده که مهم ترین راهبرد کوتاه مدت بنیاد اثر گذاری فعال در انتخابات مجلس یازدهم باشد.

ندای انقلاب در خبر دیگر افزود: درحالی که ماه هاست از رسیدگی و محاکمه مهدی هاشمی رفسنجانی از متهمان فتنه ۸۸ خبری نیست، وی تحرکات میدانی-پنهانی خود را برای انتخابات مجلس یازدهم آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش مدتی است وی با برخی چهره های افراطی و ساختارشکن اصلاح طلب و دانشجویی دخیل در فتنه ۸۸ جلساتی را برگزار می کند.

این متهم دانه درشت امنیتی در ماه های گذشته حضور خود در مراسم های ختم وابستگان برخی چهره های اصلاح طلب را افزایش داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متهم دانه درشت امنیتی مرتضوی است و مشایی.
United States
یعنی مثلا خواستی این آقازاده رو تبرئه کنی دیگه؟ باشه تبرئه شد خیالت راحت!
United States
به خدا اگر این آقا دادگاهی نشود عین ناعدالتی است .
تهرانی
سابقه و تجربه کار انتخاباتی منجر به شکست رو این آقا زاده زیاد داره.
تنها خانواده ای که آزادی تام دارند بر علیه هر کسی حتی ... توهین نمایند کشور را به مرز اغتشاش توسط اراذل و اوباش برسانند تا به خواسته های شخصی و خانوادگی خود برسند...
و ... با سرپوش گذاشتن بر خیانتهای ... می خواهد خیلی راحت مهدی هاشمی فتنه گر 88 را به بخشودگی برساند چون می دانند اگر مهدی هاشمی فتنه گر را محاکمه کنند خودشان بعد از او توسط این خانواده ...
بخاطر ... هم که شده این فتنه گر را می بخشند و ملت کوتاه نمی آید و در موقع مناسب جواب دندان شکنی خواهد داد. مرگ بر فتنه گر و حامیانش که جز نوکری امریکا جنایتکار و انگلیس پیر استعمارگر و اسرائیل غاصب کار دیگری بلد نیستند.
اومده تو مجالس شاید مرده ها به دادش برسند. زنده ها که آدم حسابش نمی کنند.
علی اصغر
چشم قوه قضاییه روشن هرچه مسولین این قوه حرف می زنند این بابا پنبه میکنه
United States
کوتاهی مرگبار قوه قضائیه!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائيه كلاهش را بگذارد بالاتر !!!!
محمدی
اگر قوه قضاییه دیر بجنبد و این قبیل فتنه گران را گوشمالی و سر جایشان ننشاند تا عدالت در باره اشان اجرا شود دیری نخواهد بود که انها انتقام سختی از مردم ونظام خواهند گرفت که سقف حرکتشان هم قابل پیش بینی نیست حتی شاید بدشان هم نیاید که ...
Iran, Islamic Republic of
دوباره مارها دارند از سوراخ ها بيرون مي آيند
دمش گرم
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
United States
آقا توراخدا تهمت نزنید کدوم متهم دانه درشت امنیتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دستگاه قضا ونهادهای امنیتی رو نبریدزیر سوال دیگه!!!!!!!!!!!!!!!! متهم امنیتی مردم هستند که نگذاشتند این آقازاده وپدر گرامیشان اهدافشان رادرسال88 پیاده کنندکه اگر اینطور نبود جنابشان همچون سرو راست راست راه نمیرفت وبه ریش همه بخندد چه حرفا میزنید شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز نمیدونه باید نگران احمدی نژاد باشه یا نگران هاشمی. هم نگران حاضر شدن احمدی نژاد برای مراسم های ختم وابستگان شهدای و خویشاوندان احمدی نژاده و هم نگران حاضر شدن طیف هاشمی برای مراسم ختم اصلاح طلب هاست. به نظرم اگه تمرکزتون رو بذارین رو یه طرف بهتر میتونین زمین بزنیتش، چون هم مخاطب هاتون سردرگم نمیشن هم تمرکز بوجود می آید و طرف نابود میشود البته اگه خدا خواستش این باشه. جالبه هر دو دشمن جهان نیز با هم دشمن هستن. تا حالا دشمنی سه طرفه ندیده بودم.
معمارزاده
شعبون بی مخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد
اگر در هر فتنه ای که در آینده رخ دهد و این ... در آن دست یا نقش داشته باشد اول باید مسئولین ... را محاکمه کرد .
رضا
... مچکریم
حسين
Iran, Islamic Republic of
اين آقا بايد الان زندان باشد.
علیرضا
سلام
وتشکر شما که نیروهای ارزشی نظام هستید چرا با احساسات ضد فساد ورانت مردم مسلمان ایران بازی می کنید مدیران ومسولینی با ظاهر خدمت خیانت میکنند و پیدا وپنهان می خورند ومی برند وهمه مردم وشما انها را میشناسند وبرای هم تعریف می کنند پس شما که یک رسانه هستید ووظیفه اطلاع رسانی خود را انجام داده اید تا کی می خواهید فقط به مردم خبر رسانی کنید ایا وقت ان نرسیده که این موارد را مکتوب ومستدل به قوه قضاییه و مجلس و مجمع تشخیص مصلحت ارسال واز انها بخواهید حداقل حالا که با رانت خواران و اقا زاده ها برخورد قانونی نمیکنند دلیل عدم برخورد را به مردم اعلام کنند نه اینکه مکررا از دلالان و مفسدین اقتصادی خبر منتشر ولی برخوردی نشود
علی
Iran, Islamic Republic of
هزار میلیارد وثیقه براش گذاشتند که آزاد بگرد و جولان بده و بگه که توی این مملکت پول حرف اول رو میزنه ! تازه کی جرات داره در زمان دولت فعلی به خاندان هاشمی چپ نگاه کنه؟ میگید نه! امتحان کنید...
فکر کنم آقازاده فتنه گر دارد خام میشود تفسیرش با خود شما .