شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

مرفاوی:خداراشکرکه‌شرمنده‌مردم‌قم‌نشدیم

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 354442
سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد که هنوز برای تمدید قرارداد با مسؤلان این باشگاه مذاکره نکرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از قم، صمد مرفاوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپای البرز اظهار داشت: ابتدا باید به مردم خوزستان و باشگاه فولاد به خاطر قهرمانی در لیگ برتر تبریک بگویم و با توجه به اینکه این بازی، آخرین بازی صبا در لیگ برتر بود از همه مسئولان باشگاه صبای قم، اصحاب رسانه، مردم قم و همه کسانی که به صبا کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: بازی برای ما بر خلاف نظر بسیاری از اهالی فوتبال، تشریفاتی نبود و در نیمه نخست شروع خوبی داشتیم و در نیمه دوم به خوبی حفظ توپ و توپ‌گیری کرده و سعی کردیم در دفاع فشرده حریف نفوذ کنیم که سایپا با دفاعی منسجم و خوب بازی را کنترل کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: سایپا تیمی خوب و منظم بود که در تمام نقاط زمین خوب بازی را اداره کرد. ما بازی سختی داشتیم اما دنبال این بودیم که ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم و جای سایپا را در رده هشتم بگیریم. البته دنبال رتبه تک رقمی بودیم که به هدف‌مان رسیدیم.

مرفاوی افزود: خدا را شکر می‌کنم به یاری خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم رتبه‌مان را بهتر کنیم. امیدواریم تیم در آینده شرایط بهتری پیدا کند.

وی بیان کرد: مردم قم باید تیم شهرشان را دوست داشته باشند. متاسفانه در حال حاضر مقداری فاصله بین مردم و تیم هست و باید برنامه‌یزی بهتری شود که تیم و مردم قم به هم نزدیک شوند.

سرمربی تیم فوتبال صبا تصریح کرد: به خاطر شخصیت تیمی‌مان با تمام وجود بازی کردیم. گرچه از نظر مالی و گاهی حتی از نظر امکانات مشکل داشتیم و کار تیم به اعتصاب هم کشید و باعث شد از نظر روانی تیم به مشکل بخورد اما امروز خدا را شکر می‌کنم که شرمنده مردم قم نشدیم و امیدوارم که در فصل آینده صبا بتواندموفق‌تر باشد.

مرفاوی درباره وضعیت حضورش در فصل آینده بر روی نیمکت صبا گفت : هنوز نه با صبا صحبت کرده‌ام و نه با هیچ باشگاه دیگری. من این را صادقانه می‌گویم ولی آرزوی قلبی‌ام این است که چه باشم و چه نباشم صبا موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد : از مهدی تاج رئیس سازمان لیگ به دلیل برنامه‌ریزی خوب لیگ تشکر می‌کنم البته نقص‌هایی هم بود و هنوز جا دارد که شرایط برگزاری بهتر شود.

سرمربی صبا در مورد پدیده های این فصل لیگ برتر اظهار کرد : به نظر من مهدی شریفی بازیکن تیم سپاهان پدیده بود و در ترکیب صبا هم روزبه چشمی از پدیده های لیگ بود و فکر می کنم این بازیکنان ستارههای فصل آینده باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *