جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۳۴
۴

منطق خواندنی برای عدم دریافت یارانه

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 354363
ما از دریافت یارانه انصراف می دهیم تا دولت بعدها به بهانه ی حل مسائل اقتصادی و تامین منابع پرداخت یارانه ها، بخشی از شرف و حقوق مسلم مان را نفروشد.
وحید یامین پور در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نوشت:

همه دلایل را بالا و پایین کردم تا به منطق زیر رسیدم:

ما از دریافت یارانه انصراف می دهیم تا دولت بعدها به بهانه ی حل مسائل اقتصادی و تامین منابع پرداخت یارانه ها، بخشی از شرف و حقوق مسلم مان را نفروشد. چه بسا برخی دوست داشته باشند فشار اقتصادی به دولت آنقدر زیاد بشود که صحنه برای سازش و تنازل و وطن فروشی فراهم شود ولی ما تقویت دولت را نوعی دفاع از حیثیت انقلاب می دانیم.

مردم انقلابی همیشه سنگ زیرین آسیاب اند. به از خودگذشتگی جماعتی که شام ۲۴ خرداد تا صبح در خیابان ها رقصیدند امیدی نیست. مردم اگر بدانند به خاطر نان ممکن است شرفشان را به قطعنامه های اروپایی بفروشند از جیبشان هم به دولت کمک می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
من به روحانی رای ندادم اما اینکه همش توهین به جمعی از مردم بود که به روحانی رای دادند.
این یک واقعیت تلخ است
ناشناس
هر کی پولداره یارانه را می خواهد چکار؟ چرا لقمه را پنج بار دور سرتان چرخانده اید و این مطالب را گفته اید؟
این صحبت توهین به عده ای از هموطنان است و انتشار آن موجب اختلاف در جامعه است اقای یامین پور خیلی از همین طرفدارای روحانی هنرمند و ورزشکار هستند که انصراف دادند از گرفتن یارانه لطفا ادب را رعایت کنید هرچند با قسمت اول حرفتان مشکلی ندارم ما برای عزتمان از یارانه انصراف میدیم