شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

پروین:این پرسپولیس‌شایسته قهرمانی‌بود

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 354344
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم شایسته دستیابی به عنوان قهرمانی بوده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی پروین در پایان رقابت‌های لیگ برتر به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پیروزی پرسپولیس در اهواز،‌ آنهم در شرایطی که تیم‌های مدعی مثل استقلال و نفت نتیجه نگرفتند موجب شد تا پرسپولیس با دوم شدن و کسب سهمیه آسیا دل هوادارانش را شاد کند. با این همه حواشی که برای تیم به وجود آمد، مشکلاتی که بچه‌های تیم داشتند، بی‌پولی و البته یکسری کم‌لطفی‌ها کسب این نتایج اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

«از ته دل به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم»،‌ پروین با بیان این جمله افزود: دم کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس گرم. آنها دل هواداران را شاد کردند. آنها یک فصل پر از مشکل را تحمل کردند و مشکلات مالی دردسرهای زیادی را در زندگی شخصی برای اعضای تیم پرسپولیس به وجود آورده بود. حاشیه‌های زیادی به وجود آمد، یکسری اتفاقات و کم‌لطفی‌ها نیز شامل حال پرسپولیس و این بازیکنان شد، در چنین شرایطی راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا و دوم شدن موجب رضایت و خوشحالی هواداران شد، هرچند که من معتقدم این پرسپولیس شایستگی قهرمانی را داشت و اگر کمی از این مشکلات و دردسرها کمتر می‌شد شاید این تیم می‌توانست زودتر از اینها قهرمان شود.

پروین درباره ناکامی استقلال و نفت در هفته آخر مقابل سپاهان و تراکتورسازی گفت: نفت میهمان بود و سپاهان هم شانس سهمیه کسب لیگ قهرمانان را داشت و از اول هم اصلاً بازی قابل پیش بینی نبود. به اعتقاد بنده تیم تراکتورسازی در این هفته‌ها با قهرمانی در جام حذفی و برخی نتایج در لیگ قهرمانان آسیا شکل و شمایل بهتری پیدا کرده بود و احتمال موفقیت آنها در بازی امروز با توجه به روند خوبی که داشتند وجود داشت. بنده کاری با سایر نتایج ندارم فقط می‌خواهم تاکید کنم و بار دیگر بگویم با این مشکلات، بی‌پولی و حاشیه‌ها دم کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس گرم که توانستند در هفته پایانی سهمیه آسیا را بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های سازمان لیگ و محمد رویانیان گفت:‌ جا دارد در پایان لیگ حرفه‌ای به دلیل برگزاری منظم مسابقات از مدیران سازمان لیگ حرفه‌ای و به ویژه آقای مهدی تاج، ریاست محترم سازمان لیگ تشکر کنم. همچنین باید تشکری ویژه از سردار رویانیان داشته باشم که در آغاز فصل تلاش کرد بهترین بازیکنان، کادرفنی و کادر را برای تیم جمع و جور کند. تلاش‌های ایشان به ثمر نشست و ما وظیفه خود می‌دانیم از زحماتی که ایشان برای پرسپولیس کشید یاد کرده و قدردانی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *