يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
کریم بوستانی:

قلعه‌نويي پيشنهاد خارجي داشت اما به خاطر مسائل سياسي مذاكره نكرد

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 353902
كريم بوستاني، مربي خوزستاني استقلال تهران در خصوص وضعيت مالي استقلال به بانك ورزش گفت: شرايط ما هم مانند خيلي از تيم‌هاي ديگر مشخص است و همه مي‌دانند كه مشكل مالي داريم. اما امير قلعه‌نويي امسال نه تنها مربيگري، كه در تيم مديريت كرد. بطور مشخص بايد بگويم او مديريت بحران را در استقلال انجام داد. قلعه نويي در اوج بي‌پولي استقلال را جمع كرد.
قلعه‌نويي پيشنهاد خارجي داشت اما به خاطر مسائل سياسي مذاكره نكرد
به گزارش جهان به نقل از بانك ورزش، بوستاني در ادامه در خصوص اينكه گفته مي‌شود استقلالي‌ها برخلاف پرسپوليسي‌ها از وزارت ورزش پول گرفته‌اند، گفت: فتح‌الله‌اده هم مانند مديران پرسپوليس دنبال پول بود اما به او هم پول ندادند. قرار بود وزارت ورزش ۱۲ ميليارد به استقلال كمك كند اما خبري از اين پول نشد. به نظرم اگر شرايط استقلال در فصل بعد هم همين‌طور باشد، بعيد مي‌دانم قلعه‌نويي در استقلال بماند. او چند پيشنهاد خوب داخلي دارد و حتي از امارات هم پيشنهاد داشت كه به خاطر نام جعلي اين ليگ حتي حاضر نشد با آنها پاي ميز مذاكره بنشيند.

مربي دروازه‌بان‌هاي استقلال در خصوص رحمتي و شرايط اين روزهاي اين دروازه بان گفت: بعد از اينكه به ناحق رحمتي را از تيم ملي كنار گذاشتند، ضربه ر وحي شديدي خورد اما دوباره احيا شد و توانست بازي‌هاي سختي را براي استقلال درآورد. با تمام احترامي كه براي مربيان قائل هستم و عملكرد مربيان از جمله گل‌محمدي و فركي نياز به تعريف نيست بايد بگويم امسال سال دروازه بان ها بود و ۵مدعي ليگ‌برتر به خاطر دروازه بان‌هايشان در اين جايگاه قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *