يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۳

واکنش دایی به لیست قراردادها +اسناد

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب: 353630
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان که برخلاف آیین نامه لیگ برتر اسناد مالی قرارداد بازیکنان سرخپوش را در اختیار رسانه ها قرار داده است گفت: وزارت ورزش و جوانان که خود متوالی ورزش است با اقدامی که انجام داده بی قانونی را رواج داده است.
واکنش دایی به لیست قراردادها +اسناد
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی دایی که با برناممه ۹۰ گفتگو می کرد در مورد انتشار لیست قرارداد بازیکنان گفت: این لیست که از سوی وزارت ورزش در اختیار رسانه ها قرار گرفته است دروغ است. جدا از این سوال من این است که این لیست چطور این لیست در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فکر می کردم دوران سندسازی تمام شده است اما اینطور نیست. وزارت ورزش اگر لیست پرداختی ها را منتشر کرده است باید لیست واریزی ها را هم منتشر کند. طبق ماده ۱۰ قراردهای سازمان لیگ، مبلغ قراردها باید محرمانه بماند. حالا چطور وزارت ورزش این بی قانونی را انجام داده است نمی دانم. وزارت ورزش باید جوابگوی این مسئله باشد که این اسناد چطور منتشر شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تناقض گویی هایی که در اعلام میزان بدهی باشگاه پرسپولیس صورت می گیرد گفت: طبق اسنادی که آقایان منتشر کرده اند بدهی آقای رویانیان برای این فصل کمتر از پنج میلیارد تومان است. بعد چطور همین آقایان می آیند اعلام می کنند که بدهی پرسپولیس ۷۰ میلیارد تومان است؟ آقای گودرزی که اعلام می کنند مدیران این دو باشگاه این بدهی ها را به بار آورده اند به این سوال هم پاسخ بدهد که چه کسی این مدیران را انتخاب کرده است؟ وقتی مدیران را خودشان انتخاب می کنند باید تاوانش را هم بدهند.

علی دایی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش بی قانونی را رواج داده است گفت: اگر طبق اظهارات آقایان پرسپولیس با ۱۴ -۱۵ میلیارد تومان بسته شده، شاهکار کرده است که این نتایج را گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مبلغ قراردادش که یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است گفت: مبلغ دریافتی من از باشگاه پرسپولیس کمتر از پنجاه درصد است که در این لیست به اشتباه عنوان شده. من ۷۴۰ میلیون تومان این فصل از باشگاه دریافت کرده ام.

دایی در مورد قهرمان لیگ سیزدهم هم گفت: هر پنج تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که به این عنوان برسیم.

ریز مبالغ دریافتی و قراردادهای مربیان و بازیکنان پرسپولیس +‌ تصویر

به گزارش ایسنا، این خبرگزاری برای روشن شدن این پرونده و اطلاع افکار عمومی فهرست مبالغ پرداختی به اعضای تیم پرسپولیس و رقم قراردادهایشان را منتشر می‌کند. لازم به ذکر است که در این لیست شماره حساب اعضای تیم هم درج شده بود که ایسنا برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مسئله‌ای این شماره حساب‌ها را از لیست حذف کرد.

نکته جالب در این فهرست این است که فقط قرارداد چند نفر از جمله علی دایی، محمد پنجعلی و دو پزشک پرسپولیس به همراه حسین ماهینی، پیام صادقیان، امید عالیشاه و میلاد کمندانی با قراردادی که به سازمان لیگ ارائه شده یکی بوده است.

همچنین مبلغ کل قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی بر اساس ستون اول که رقم ارسالی به سازمان لیگ بوده ۱۴ میلیارد و ۲۳۵ میلیون است در حالی که در ستون بعدی که رقم قراردادها در باشگاه را نشان می‌دهد جمع کل ۱۷ میلیارد و ۳۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

نکته دیگر اینکه بعضی بازیکنان پرسپولیس بیشتر از مبلغ قرارداد خود پول گرفته‌اند و در حال حاضر به باشگاه بدهکار هستند!

همچنین در توضیحات این سند که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان به آقای دایی بر اساس حکم کمیته انضباطی که در محاسبات منظور نشده است. طبق اعلام آقای شیرینی یک دستگاه اتومبیل به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به آقای رضا حقیقی تحویل گردیده که در محاسبات منظور نشده است. مبالغ قرارداد آقایان پولادی، ماهینی و رضا حقیقی بر اساس اعلامیه سازمان لیگ تنطیم شده است. مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به مازاد سقف قرارداد آقای محمد نوری است که در محاسبات منظور نشده است.

** مبالغ به ریال است **

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000353/nf00353630-1.jpg
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000353/nf00353630-2.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *