چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۹
۷

جایگزینی واژه «وفات» به جای «شهادت» حضرت زهرا(س)

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب: 353626
احمد پورنجاتي از فعالان سياسي اصلاح طلب در آخرين مطلب خود در یک شبکه اجتماعی با اشاره به محفلی سیاسی - مذهبی! در خانه خاتمی با حذف واژه «شهادت» حضرت زهرا (س)، کلمه «وفات» را به کار برده است.
جایگزینی واژه «وفات» به جای «شهادت» حضرت زهرا(س)
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، احمد پورنجاتی در صفحه فیس بوک خود خود با اشاره به حضورش در منزل خاتمی نوشت: «امروز عصر شال و کلاه کردم به سوي دفتر جناب سيد محمد خاتمي، که به خيال خودم زرنگي کنم تا به”يک کرشمه دو کار” برآيد و به يک تير دو نشان! هم در محفلي که به روال چند سال گذشته و به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه (ع )تشکيل مي‌شود، حاضر شوم و هم ديدار سال نو را با ايشان و ديگر دوستان ادا کرده باشم.»

حذف واژه شهادت و به کارگیری واژه وفات که طبعا دو معنای متفاوت را به ذهن متبادر می کند پیش از این نیز توسط شخصیت ها و رسانه های اصلاح طلب به کار گرفته شده است.

سال گذشته نیز در سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) رسانه های اصلاح طلب همچون روزنامه شرق و روزنامه بهار لفظ شهادت را برای عرض تسلیت حذف کرده و بجای آن از «وفات و عروج ملکوتی» استفاده کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000353/nf00353626-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000353/nf00353626-1.jpg

روزنامه بهار همچنین آبان ماه سال گذشته با انتشار مقاله‌ای اهانت آمیز با عنوان "امام؛ پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی؟" آموزه های اسلامی، شیعی و موضوع امامت امام علی (ع) را مورد هدف قرار داد که به این دلیل از سوی دادگاه مطبوعات محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلا دیگه قابل تحول نیست.
خنده دار تر اینکه ایشان عضو جمعیت دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی هستند که ظاهرا باید باید جای واژه ارزشها ، لغزشها را نوشت
تنها راه بی تفاوتی است بزرگ کردن چند مرده سیاسی به هدر بردن سرمایه ملی ماست نه هیچ چیز دیگر
جهت مذاکره (بخوانید خفت) با وهابیت است!!!
ايمان
لعنت الله علي قوم الظالمين
سوخته دل
این جماعت آدم بشو نیستند.
خدا عاقبت ما ار به خیر کند.
این بیچاره ها با این دست و پا زدن ها به جایی نخوهند رسید! واقعا لایق ترحمند... خدا هدایتشون کنه... متاسفم براشون...