يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

افاضلی: دستیار وینگادا نمی‌شوم

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 353531
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال با تاکید بر این که دستیاری نلو وینگادا در تیم المپیک را نمی‌پذیرد، گفت: پس از سال‌ها مربیگری و خدمت به تیم‌های ملی وقت آن رسیده تا فضای کاری‌ام را عوض کنم چون به آن احتیاج دارم و می‌خواهم به عنوان نفر اول به کار مربیگری ادامه دهم.
به گزارش جهان، هومن افاضلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ماموریتش در تیم ملی فوتبال المپیک تمام شده و قصد همکاری با این تیم در کادر فنی نلو وینگادا را ندارد، اظهار کرد: در سه مرحله استعدادیابی‌های گسترده‌ای را برای تیم ملی فوتبال المپیک انجام دادیم که گزارش این اردوها را تحویل فدراسیون داده‌ام. این گزارش‌ها حاوی اطلاعات کاملی از روند استعدادیابی‌ها، پرونده تک تک بازیکنان و فایل‌هایی مختص به مسائل فنی این برنامه‌ها بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا با وینگادا، سرمربی جدید تیم المپیک به عنوان دستیار همکاری نخواهد کرد، گفت: خیر من چنین قصدی را ندارم و فکر می‌کنم پس از سال‌ها مربی‌گری و حضور در تیم‌های ملی، وقت آن رسیده تا شرایط کاری‌ام را تغییر دهم. من این تصمیم را از مدت‌ها پیش گرفته بودم و اکنون که سرمربی جدید تیم المپیک هم مشخص شده، جمع‌بندی تمام گزارش‌های مربوط به استعدادیابی‌ها، تحویل او خواهد شد.

افاضلی در واکنش به این که آیا از طرف فدراسیون فوتبال صحبتی با او در این زمینه نشده است، گفت: صحبت‌هایی بود اما تصمیم را گرفته‌ام. حتی در تعطیلات عید که در دیدار با سیدهادی آیت‌اللهی، نایب رئیس اول فدراسیون گزارش‌ها را تحویل او دادم، هم صحبتی در این زمینه نداشتیم. من تصمیمم را گرفته‌ام. در حال حاضر برای من اولویت این است که فضای کاری‌ام را عوض کنم چون به آن احتیاج دارم. می‌خواهم از این پس به عنوان سرمربی به کار مربیگری در فوتبال ادامه دهم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این که آیا پیشنهادهایی از سوی تیم‌های باشگاهی دریافت کرده‌ است، به ایسنا گفت: در حال حاضر از چهار باشگاه پیشنهاد دارم که هنوز شرایط آنها مشخص نیست. تمام این پیشنهادها برای مسؤلیت سرمربی‌گری آن تیم‌ها بوده که دو تیم خارجی و دو تیم هم ایرانی هستند. با توجه به این که مسابقات باشگاهی چه در ایران و چه در خارج از کشور هنوز تمام نشده، نمی‌توانم نامی از این باشگاه‌ها ببرم چون آنها در حال حاضر مربیان خودشان را دارند و مشغول فعالیت هستند. فکر می‌کنم در اردیبهشت ماه تا حدودی شرایطم مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *