يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

قهر دوباره نیلسون!

پايان بد و شروع بدتر
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 353221
اوايل اسفند ماه گذشته بود كه گفته شد موسسه‌اي كه سرخپوشان براي نيلسون از آنجا خودرو كرايه كرده بودند به دليل عدم دريافت مطالباتش قصد دارد خودروي گلر برزيلي را از زيرپاي او بيرون بكشد.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، سال ۹۲ براي پرسپوليسي‌ها حداقل به لحاظ اقتصادي كابوس‌وار به پايان رسيد هر چند شاگردان دايي در مقطعي از فصل با افت فني روبه رو شده بودند اما در نهايت توانستند دوباره به جمع مدعيان قهرماني برگردند اما اين موفقيت‌هاي نصفه و نيمه هم نتوانستند سرخپوشان را به لحاظ مالي غني كند و كماكان اصلي‌ترين دغدغه بازيكنان و كادر فني آنهم دو هفته مانده به پايان رقابت‌هاي ليگ حول محور اقتصادي و معضلات پيرامون اين مبحث مي‌‌چرخد. اما در اين ميان به نظر اوضاع نيلسون از ساير هم تيمي‌هايش اسف‌بارتر است. گلر برزيلي پرسپوليس كه به لحاظ آماري و فني فصل فوق‌العاده‌اي را پشت سر مي‌‌گذراند، در حالي كه بسياري از هم تيمي هاي نيلسون در ايام نوروز به ديد و بازديد مشغول بودند، گلرسرخپوشان با مشكلات عجيب و غريبي روبه‌ رو شده بود.

نيلسون تهديد شد

اوايل اسفند ماه گذشته بود كه گفته شد موسسه‌اي كه سرخپوشان براي نيلسون از آنجا خودرو كرايه كرده بودند به دليل عدم دريافت مطالباتش قصد دارد خودروي گلر برزيلي را از زيرپاي او بيرون بكشد. اين اتفاق دقيقا در روز سوم فروردين رخ داد و در نهايت موسسه مذكور به دليل بدهي ۵ ميليون‌ توماني باشگاه تهديدش را عملي كرد تا نيلسون در تعطيلات نوروز بدون اتومبيل بماند. البته اين پايان بدبياري‌هاي گلرسرخپوشان نبود. چرا كه او علاوه بر از دست دادن اتومبيلش حتي شايد در روزهاي آينده منزل اجاره‌اي توسط باشگاه را نيز از دست بدهد. با توجه به اينكه ۴ ماه كرايه خانه نيلسون از سوي باشگاه پرداخت نشده است شنيده مي‌‌شود كه صاحب‌خانه نيلسون به وي هشدار داده در صورت عدم تسويه حساب در روزهاي آتي عذر او را خواسته و گلرسرخپوشان موظف به تخليه منزل اجاره‌اي خود خواهد بود.

ماجراي ۱۰ درصد
اتفاقات نوروزي نيلسون به همين ماجراي اتومبيل و ملك اجاره‌اي‌اش خلاصه نمي‌‌شد. چرا كه در اواسط تعطيلات بود كه شركت انتقال دهنده اين گلربرزيلي به پرسپوليس از فيفا درخواست كرد تا اجازه حضور وي را در دو بازي پاياني ليگ ندهد. از قضا عدم پرداخت ۱۰ درصد از حق ترانسفر نيلسون به اين شركت باعث شده بود تا شركت مذكور نسبت به بي‌‌تفاوتي مقامات پرسپوليس در اين خصوص واكنش نشان دهد. البته پيش از اين نيز اين شركت با ارائه مدارك خود به فيفا پيگيري پرونده، تهديدهايي مشابه را انجام داده بود كه البته مقامات حقوقي پرسپوليس چندان توجهي به آن نشان نداده بودند.

بد و بدتر
هر چند تهديدي متوجه نيلسون براي حضور در دو ديدار پاياني رقابت‌هاي ليگ نيست، اما اين گلربرزيلي عنوان كرده كه ديگر انگيزه‌اي براي حضور در تركيب سرخپوشان ندارد. نيلسون كه يكي از معترضان به مشكلات مالي سرخپوشان به شمار مي‌‌رود، با اينكه گفته مي‌ شود بخش اعظمي از مبلغ قراردادش با پرسپوليس را دريافت كرده، اما با اين حال تمايل چنداني براي حضور پرشور در تمرينات ندارد و چه بسا در صورت تداوم اين امر علي دايي مجبور شود برابر راه‌آهن و استقلال خوزستان تدابيري جديد براي حفاظت از خط دروازه تيمش بينديشد. نيلسون كه در سال ۹۲ روزهاي پرفراز و نشيب و سختي را پشت سرگذاشته بود به نظر در سال ۹۳ نيز با مشكلاتي به مراتب سخت‌تر و بدتر به خصوص به لحاظ مالي روبه‌رو خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *