کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار وزیر ارشاد با خاتمی/ تذکر مجلس به رئیس جمهور +عکس

17 فروردين 1393 ساعت 9:13

۱۲ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در اعتراض به دیدار وزیر ارشاد با رئیس جمهور اسبق سوالی را تنظیم کردند.


به گزارش جهان، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در این باره به واحد مرکزی خبر گفت: نمایندگان به دیدار یک مسئول دولتی با یکی از کسانی که نقشی مستقیم یا غیرمستقیم در فتنه ۸۸ داشته است معترضند و می خواهند بدانند علت این دیدار چیست؟

حجت الاسلام والمسلمین طاهری تصریح کرد:‌ سوال نمایندگان به هیئت رئیسه ارسال شده و امروز نیز در جلسه کمیسیون درباره این دیدار صحبت خواهد شد و وزیر ارشاد نیز در این باره باید پاسخگو باشد.

همچنین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس پیرامون دیدار روز گذشته علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم با سید محمد خاتمی آن را محکوم کرد و اظهار داشت: دیدار روز گذشته وزیر ارشاد با یکی از سران فتنه به صورت رسمی انجام شده است، از این رو این دیدار مناسبی نبوده و قطعا وزیر ارشاد به عنوان یک جایگاه رسمی و دولتی نباید چنین دیداری را برگزار می‌کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به واکنش خانه ملت اشاره کرد و افزود: حتما و قطعا تذکری به رئیس جمهور درباره برگزاری جلسه و شرکت در نشستی که موجب تقویت جریان فتنه می‌شود خواهیم داد.

گفتنی است، روز گذشته جنتی وزیر ارشاد به همراه تعدادی از مسئولان دولتی برای تبریک سال نو به دیدار سید محمد خاتمی رفت. این عکس را زهرا اشراقی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

امروز همچنین ۱۶۰ نماینده مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر دادند. به اعتقاد آنان علی رغم تاکید رهبر انقلاب بر حمایت از جریان های مومن و انقلابی رسانه های منتقد دولت به دلیل انتقاد از دولت متوقف می شوند در حالی که رئیس جمهور مدعی است منتقدان دولت آزاد هستند.


کد مطلب: 353183

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/353183/دیدار-وزیر-ارشاد-خاتمی-تذکر-مجلس-رئیس-جمهور-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com