سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

پرسپوليس مدعي اول قهرماني است

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 353121
بازيکن پيشين تيم ملي تاکيد کرد که در حال حاضر پرسپوليس مدعي اول قهرماني در ليگ برتر محسوب مي‌شود.
به گزارش جهان، خداداد عزيزي در گفت و گو با تسنيم در مورد بازي هاي دو هفته پاياني ليگ برتر گفت: در حال حاضر با توجه به شراط جدول و بازي هايي که مدعيان در دو هفته پاياني در پيش دارند، پرسپوليس شانس اول قهرماني محسوب مي شود و احتمال قهرماني تيم دايي نسبت به بقيه تيم ها بيشتر است.
وي ادامه داد: بازي استقلال و فولاد تعيين کننده است و پرسپوليس مي تواند از نتيجه اين بازي استفاده کند. استقلال هم در کورس قرار دارد و در صورت برد مقابل فولاد شانس قهرماني خواهد داشت. من معتقدم بازي هاي پرسپوليس نسبت به ديگر مدعيان آسان تر است و همين موضوع شانس قهرماني اين تيم را بيشتر مي کند.
عزيزي در پاسخ به اين سوال که دوست دارد کدام تيم قهرمان ليگ شود خاطرنشان کرد: اين بي انصافي است که بگويم دوست دارم فلان تيم قهرمان شود چون همه مدعيان شايسته قهرماني هستند و امسال زحمت کشيدند. با اين حال معتقدم قهرماني نفت تهران در ليگ ايران اتفاق جالب و مثبتي خواهد بود. نفت ستاره آن چناني ندارد و تماشاگر هم ندارد و با اين وضعيت نتايج بسيار خوبي گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *