شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

تدابیر ویژه سازمان لیگ برای هفته آخر

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 352832
سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران برای هفته پایانی لیگ سیزدهم چهار جام قهرمانی در نظر گرفته تا یکی از آنها را به تیمی که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص می دهد اهدا کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سیزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز ۲۲ فروردین ماه سالجاری با برگزاری دیدارهای هفته سی ام به پایان خواهد رسید. این در حالی است که این احتمال وجود دارد که در هفته بیست و نهم که روز یکشنبه هفته پیش رو برگزار می شود، تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ حرفه ای در مورد مراسم پایانی لیگ سیزدهم و اهدا جام قهرمانی گفت: از آنجایی که هفته های پایانی لیگ برتر با رقابت نزدیکی از سوی چند تیم در صدر جدول ادامه یافت، سازمان لیگ برای هفته پایانی چهار جام در نظر گرفته است که در چهار ورزشگاه آماده برگزار جشن قهرمانی خواهیم بود.

وی افزود: البته در هفته بیست و نهم ممکن است نتایجی رقم بخورد که تا حدودی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند. با این حال سازمان لیگ تدابیر لازم برای هفته پایانی را در نظر گرفته و چهار جام تهیه کرده است که در ورزشگاه های تیم های مدعی قهرمانی قرار خواهند گرفت تا هر تیمی که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد جام را بالای سر ببرد.

رئیس سازمان لیگ حرفه ای در پاسخ به این پرسش که آیا امکان اهدا جام به تیم قهرمان در هفته بیست و نهم وجود دارد یا نه گفت: ما در هفته بیست و نهم حتی اگر تیم قهرمان هم مشخص شود جامی اهدا نمی کنیم. مراسم اهدا جام قهرمانی در همان هفته سی ام که هفته پایانی است برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *