جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

دردسر نقص فنی خودروهای جنرال موتورز

سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 352504
شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا اعلام کرد یک و نیم میلیون دستگاه خودروی دیگر را به علت نقص فنی در سطح جهان فرا می خواند. این خبر در حالی اعلام شد که سه تحقیق درباره نقص فنی محصولات این شرکت آغاز شده است.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر ، جنرال موتورز، نخستین شرکت خودروسازی آمریکا از نیمه فوریه بیش از شش میلیون خودرو را اغلب در آمریکای شمالی فرا خوانده است.

جنرال موتورز آمریکا ۱/۵ میلیون خودروی دیگر را فرا می خواند
این شرکت دوشنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو را در آمریکا فرا می خواند و ۲۰۰ هزار خودروی دیگر در سراسر جهان به این رقم افزوده می شود.
مقامات آمریکا از سال دو هزار و سه میلادی تاکنون بیش از دویست و شصت فقره شکایت را درباره نقص موجود در خودروهای جنرال موتورز دریافت کرده اند.
شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا دو ماه پیش به مخفی کاری درباره نقص محصولات خود متهم شد.
هم اکنون دادستانان فدرال آمریکا سرگرم بررسی این موضوع هستند که آیا خودروسازی جنرال موتورز آمریکا به علت پنهان کردن نقایص برخی محصولات خود که به مرگ سیزده نفر منجر شد، مرتکب جرم شده است یا خیر. در همین حال، تحقیقات کنگره آمریکا نیز درباره فراخوان یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو این شرکت در ماه گذشته ادامه دارد.
شش مدل از خودروهای ژنرال موتورز دچار نقص در استارت هستند که می تواند به خاموش شدن ناگهانی موتور آنها منجر شود. جنرال موتورز نیز از بروز سی و یک سانحه رانندگی خبر داد که نقص موجود در خودروها احتمالاً باز شدن کیسه هوا را نیز مختل کرده و نتایج مرگ بار به همراه داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *