جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱۷
۸۷

تبدیل سفر روحانی به فیلم هندی در خبرگزاری دولتی ایرنا!

دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 352408
ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری اسلامی ایران در سفری دو روزه به جزیره کیش، صبح دوشنبه وارد این جزیره واقع در آب های خلیج فارس شد.
تبدیل سفر روحانی به فیلم هندی در خبرگزاری دولتی ایرنا!
به گزارش جهان به نقل از مشرق، حسن روحانی رئیس جمهور دیشب  به صورت غیررسمی وارد جزیره کیش شد. حسن روحانی  در دهمین روز از سال 93  به همراه خانواده در محل پاویون تشریفات منطقه آزاد کیش مستقر شدند.

سفر به سمنان برای دیدار با والده خود، سفر به افغانستان جهت شرکت در جشن نوروزی و  حضور در استان مازندران از جمله برنامه‌های  سفری روحانی در  سال جدید بود.

رئیس جمهور به مدت 2 روز در کیش اقامت دارد.

در ادامه حاشیه نگاری خبرنگار خبرگزاری دولتی ایرنا از حضور رئیس جمهور در منطقه توریستی کیش را می خوانید:
روحانی به همراه حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسوولان این سازمان از برخی طرح های عمرانی و خدماتی جزیره کیش بازدید کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه امروز از نخستین پارک شهر کیش، ترمینال مسافری بندرگاه و بیمارستان کیش دیدن کردند.

حضور سرزده رییس جمهوری در ترمینال مسافری بندرگاه کیش با استقبال غیر منتظره مسافران نوروزی حاضر در این ترمینال که قصد خروج از کیش را داشتند، مواجه شد.

کارکنان و مسافران مستقر در این ترمینال از حضور سرزده رییس جمهوری آن هم بدون تشریفات خاص و مرسوم در این مکان جا خوردند و با سر دادن " روحانی دوستت داریم" از اقدامات دولت تدبیر و امید تشکر کردند.

احوال پرسی و گپ دوستانه  روحانی در بدو ورود به ترمینال مسافری بندرگاه کیش با مسافران و کارکنان بندرگاه از بخش های جذاب این بازدید بود، تعداد زیادی از مسافران دور رییس جمهوری حلقه زده و از ایشان بخاطر برنامه های خوب و امید بخش دولت تشکر کردند.

رییس جمهوری در پاسخ به ابراز احساسات مردم گفت: دولت تدبیر و امید همه تلاش خود را برای شاد کردن مردم بکار گرفته است.

بازار فیلم برداری با گوشی های تلفن همراه در هنگام بازدید رییس جمهوری از بندرگاه و بیمارستان کیش داغ بود و مردم این لحظات دیدنی را در قاب دوربین های خود ثبت کردند.

به هنگام حضور رییس جمهوری در ترمینال مسافری، تعدادی از مسافران نامه هایی به رییس جمهوری دادند که بیشترشان بخاطر مشکلات مالی و بیکاری بود، نامه های مردم توسط اعضای تیم محافظ رییس جمهوری دریافت می شد.

سفر رییس جمهوری به جزیره کیش فقط توسط خبرنگاران ایرنا و واحد مرکزی خبر مستقر در جزیره پوشش تصویری و خبری داده شد ضمن اینکه در این سفر خبری از تیم رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی دولت هم نبود.

رییس جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بیمارستان کیش ضمن حضور در بخش های اطفال، دیالیز و بخش مردان از نزدیک با برخی بیماران بستری و همراهان آنها گفت وگو کرده و برایشان آرزوی بهبودی و سلامتی کردند.

برخی از همراهان بیماران و مردمی که در این مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی حضور داشتند ضمن خوش آمدگویی به رییس جمهوری از ایشان بخاطر اجرای برنامه های مناسب و بهبود وضعیت معیشتی مردم تشکر کردند.

روحانی در بیمارستان کیش وقتی خانمی از او خواست دست نوازشی بر سر نوزادش بکشد با خوش رویی پذیرفت و با مهربانی دستی بر سر این نوزاد چند روزه کشید.


خانمی در بیمارستان از بابت گرانی بلیت هواپیما در این ایام و اینکه چارتر بودن موجب گرانی بیش از حد بلیت شده و این مهم برای ساکنان کیش مشکلاتی ایجاد کرده، به رییس جمهوری گلایه کرد.

برخی از همراهان بیماران با شوق زیاد وقتی رییس جمهوری برای سرکشی به آنها وارد اتاق بخش ها می شد با دوربین گوشی های تلفن همراه این حضور را ثبت می کردند.

تردد عادی و بدون اسکورت خودروی رییس جمهوری و خودروهای همراهان ایشان در خیابان های کیش بدلیل نبود حضور خودروهای پلیس و راهنمایی و رانندگی برای عابران و راکبان دیگر خودروها جلب توجه نمی کرد.

در حاشیه بازدید رییس جمهوری از پارک شهر و ترمینال مسافری بندرگاه، ترکان مشاور رییس جمهوری و مونسان مدیرعامل منطقه آزاد توضیحات لازم در خصوص زمان اجرای این طرح ها را ارایه می کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احیانا اسم این کار که "تملق" نیست!؟
برخی از این چیزهایی که نوشته اند (نظیر این که مردم بلاواسطه با رییس جمهور دیدار می کردند و اسکورت چندانی نداشت ) تا همین پارسال ، اسمش "عوامفریبی" بود !
یادتون هست که ؟!!!!
"""""از ایشان بخاطر اجرای برنامه های مناسب و بهبود وضعیت معیشتی مردم تشکر کردند. """"
ظاهرا اینایی که تشکر کردن اشرافیون بودن !!!!
چون یه فقیر بیچاره می ره کیش چیکار !!!!!!
...
اشراف نبودند .یک مشت مردم عادی کوچه و بازار بودند که چند میلیون ناقابل رو بر داشته بودند و برای گردش سری به کیش زده بودن!
عزب اوغلی
عروسی که خاله اش تعریفشه بکنه به درد عمه اش میخوره
امیر
چشم حسود و بخیل کور انشاء الله
باز راستگوها فحش دادن!
چشم متملق هم از حدقه دربیاد !
چشم خودت و طرفداران شما کور باد ان شاالله به حق پنج تن آل عبا
بازم شما، منتقدان را مورد هتاکی و فحاشی قرار دادین؟ شعار ادب و اخلاق را برای دولت زحمتکش قبل سرمیدادین؟ ما توقعی جز بی ادبی و فحاشی از شما طرفداران ....راستگوی با ادب نداریم!
Iran, Islamic Republic of
لابد پول یارانه هاشو جمع کرده باهاش رفته کیش. شما چرا بخیلید؟
نه از اون 3000 میلیارد یه کم مونده بود و یه ذره هم از اون 16 میلیارد بود بعد چون 11 روز هم وقت استراحت داشته یه سر رفته برا مدیریت جهانی از کیش.
Germany
مطمئني ديشب تو آب نمك نخوابيدي؟؟!
Canada
کیش کجا هست؟
وحید
همانجا که مستضعفین را کیش و مات کرده‌اند.‍
محسن
همچنین در پارک دلفین ها و مراکز خرید نیز مردم به ابراز احساسات پرداختند. همچنین در پلاژها و جت اسکی و سایر مراکز تفریحی نیز مردم همچنان به ابراز احساسات پرداختند. ضمنا همانطوریکه در اهواز از تشریفات و حفاظت خبری نبود در کیش هم خبری از تشریفات و حفاظت و جلیقه ضد گلوله خبری نبود.
خدا کنه آخرش مثل فیلم هندی نباشه!!!
حمید
زمان سفرای محمود خان که خودتون فیلم تخیلی درست میکردین!
Iran, Islamic Republic of
بابا عمو محمود اینا آخه از بهشت اومده بود.. هاله نور داشت... ارتباط با غیب داشت...
امین
میشه مثالی بیاری با مرجع. البته اگر داری؟
عزیزم اون موقع فرق میکرد . محمود طرف خودمون بود ولی الان حسن طرف مقابله.
!!!
بابا ازين شيخ هيچي جز ....چيزي در نمياد
صدای مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام به آقای ریءس جمهور خوش بگذره

فقط ببخشید اونهایی که از آقای روحانی تشکر کردن لابد وضعشون خیلی خوب بوده دیگه وگرنه که با این قیمت ها کی جرات میکنه بره کیش
بی اسم
زمان احمدی نژاد همه چیز ارزان بود دیگه عزیزم این وضع را محمود جونت درست کرد
:)
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه اشک هایم سرازیر شده و بند نمی آیند...:"(
کاش من هم یک "کیشی" بودم....:"(
من
Tajikistan
بازم هی الکی بگید جریان انحرافی. ....
"تعدادی از مسافران نامه هایی به رییس جمهوری دادند که بیشترشان بخاطر مشکلات مالی و بیکاری بود" اونوقت این آدمهای بیکار و داراری مشکلات مالی عیدی رفته بودند مسافرت اونم کیش! معلومه فقیرهای دولت راستگویان هم از قشر طبقه مرفه هستند. اینا اصلا فقرا را ندبده اند که بفهمند. فکر میکنند فقیر یعنی اونی که یک وعده غذایی به سگش غذا یدهد.
Iran, Islamic Republic of
يعني حرف نداشت ايول
لطفا به این انشاء نمره بدین!
روزی یه اشراف زاده ای درباره یک خانواده فقیر انشاء نوشت، انشای اون اشراف زاده این طوری شروع شد:
یک روز خانواده فقیری بودند که خیلی فقیر بودند! پدر خانواده فقیر بود! مادر خانواده فقیر بود! بچه آن ها هم فقیر بود! راننده آن ها هم فقیر بود! سر آشپز آن ها هم فقیر بود! پیشکار آن ها فقیر بود! شکاربان آن ها هم فقیر بود! وکیل آن ها هم فقیر بود! ...!
خلاصه همه فقیر بودند!
برای اینکه یه سفر 5 روزه بریم کیش چند میلیون باید هزینه کنیم؟!!
مهدیار
Iran, Islamic Republic of
اشکم در اومد...
من با 33 سال سن هنوز نتونسته ام به کیش برم. خیلی هم دلم میخواد برم. آقای روحانی دفعه بعد منم با خودت ببر. قول میدم دور بعد هم بهت رای بدم
Iran, Islamic Republic of
تو همون ساندیس گرفتی رای دادی بسه....
محمد
مگه ساندیسم به سبد کالا اضافه شده؟
اقایون تو رو به خدا فکر اقتصاد باشید این کار ها واسه ملت نون و آب نمیشه .
فیلم هندی این چه تعبیریه شما به کار میبرید ؟
محمد
باید می گفتی چرا ایرنا فیلم هندی ساخته از یه سفر تفریحی
امید بذر هویت ماست
درود بر رییس جمهور مردمی
درود بر اصلاحات
بذر هویت ما خداست!
نفاق بذر هویت افسادطلب هاست .مرگ بر افسادات
بهار
Netherlands
عجب، یعنی هیچ کس خبر نداشته، ولی همه مردم در جیب خود نامه آماده از مشکلات اشان را داشته اند. که اگر بطور اتفاقی با روحانی روبرو شوند. نامه را تحویل بدهند !!!
United States
هندی تر از گزارش های خبرنگاران صدا و سیما درباره سفرهای احمدی نژاد نبود.
Germany
بود
حسین
یانکی جان : 1- احمدی نژاد برای بازدیدهاش در زمستان از خوزستان و ... شروع نمیکرد که بهش حال بده یا نده
2- صدا و سیما که یک در هزار کارهای بزرگ اون بنده خدا و طرحهای بزرگش که دولت راستگویان به اسم خود و به کام خود ثبت میکنه و فحش نثار اون بدبخت می کنه رو نشون نداد و فقط رسانه های راست و چپ به خاطر اینکه اون مردمی بود و نه اصلاح طلب و اصولگرا چنان از اون غول ساختند که به باور مردم عادی تبدیل شد حتی به مردم نیز خیانت کردند و بازار و سیاست برای ضربه زدن به احمدی نژاد به ضرر مردم خراب کردند اگه کسی بخواد پیگیری کنه فقط یک ساعت وقت بذاره به سایتهای مختلف سر بزنه و عملکرد قبل و بعد از 88 رو رصد کنه متوجه میشه
3- خاندان روحانی و هاشمی و.... رفتند کیش از کدوم مشکل حل کنند یعنی مملکت ما مساوی با جزیره کوچک کیش ؟!!!!
4- مردم بالاخره میفهمند !!!!
///
United States
ایول گل گفتی
Canada
سعى كنيد به راى مردم احترام بگذاريد و معتدل باشيد شايد كه رستگار شوى جهان. هر چند خيييييلى بعيده عاقبت به خيرى امثال شما تندروها.
امین تندرو
مگه سال 88 شما به رای و قوانین کشور لحترام گذاشتید.
در ضمن برای هزارمین بار دموکراسی حقانیت نمیاره پس بی خود با واپه ها و حرفای اسلامی کارای بی خود رفقاتون رو توجیه نکنید. در ضمن با خون ما تندروهاست که مملکت تونسته جلو اجانب وایسه.
من افتخار می کنم که یک تندرو تندرو تندرو از دید شما هستم
مواظب سرت باش.
آیه جدید نازل شده ما بی خبریم؟!
به رای مردم احترام بگذارید و معتدل باشید شاید که رستگار شوید!!!
تا جایی که بنده با آیات الهی آشنا هستم خداوند می فرماید از فرمان من اطاعت کنید تا رستگار شوید.
عجب رویی تو داری دیگه!
یاد سطل های آشغال هایی که شما به خاطر احترام به رأی مردم آتش زدید به خیر!!!
چه ایامی بود ایام احترام شما به آراء مردمی!!!
توهین به اصل ولایت فقیه!
توهین به ازرش های انقلاب!
توهین به شعائر مذهبی!
توهین به خون شهدا!
آتش زدن اموال عمومی و شخصی مردم!
توهین به همه آنچه که بیش از هزار سال به برای تحقق آن خون دل ها خورده شده بود و خون ها ریخته شد.
....
ما انتقاد می کنیم مثل شما افراطیون شورش خیابانی و جنایت که نکردیم .
منظورتون رای 50 درصدیه؟!! خوب ما از اون 50 درصد باقی هستیم. شما سعی کنید بر اساس شعارهای توخالی تون به منتقدان احترام بذارید
Colombia
تا حالا شماها برای حاج محمود روضه می خوندید ملت گوش می کردند حالا یکسری دیگه دارند همون روضه رو برای حاج حسن می خونند و ملت دوباره گوش می کنند. مهم این هست که تو گور مرده نیست فقط این مردم باید گریه کنند!
امین
میشه مثال بیاری
جون داداش
چرا اخبار سراسری رو نمی گی که در اقدامی کاملا لوس وسط مصاحبه رییس جمهور تصویر و صدای یه عده مترسک بسیار بی حجاب رو که از پایین"روحانی دوستت داریم"می گفتن رو پخش کرد،که-اگر هماهنگ شده نبود_معلوم نیس با اون فاصله زیاد چه طور اینقد واضح صداشون می اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
سعید
بقول شاعر چه خوش بود زهر کرشمه دو کار زیارت شه عبدالظیم ودیدن یار ایکاش آقای رییس جمهور در این ایام به خانواده هایی سر میزدند که فرزتدان آنها برای حفظ حریم این آب وخاک اکنون اسیر دست اشرار هستند وحتی از بی تدبیری دولت فخیمه ایشان یکی از آنها به شهادت رسید.!
یکی دیگر از مرزبانان هم قرار است روز 13 فروردین و به شهادت تاریخ ایران روز « توریم » کشته شود.
تلخ تر از این فروردین به یاد ندارم.
Iran, Islamic Republic of
بله - ایشان وارد مکانی شده که اکثر حاضرین بدون شک جزء دهک های بالای جامعه هستند . چرا که سفرهای داخلی طبق اعداد و ارقام موجود گرانتر از سفر خارح و یا حتی برابر با آن تمام میشود . بنده هم اگر جیب پر پولی میداشتم حتما یک مسافرت داخلی به کیش می رفتم و اونجا از روحانی و تیم ایشان تشکر می کردم .
اقای روحانی سیاست های شما تا حال به درد هیچ قشر محرومی نخورده
دولت تدبیر و امید همه تلاش خود را برای شاد کردن مردم بکار گرفته است.
مثلاً تصویب کرده ایم برای خوشحالی مردم نرخ آب و برق و گاز خانگی را گران کنیم،از 20 فروردین با حذف یارانه ها شادی مردم مضاعف خواهد شد و خلاصه اقدامات رفاهی از این قبیل در دوران ما ادامه خواهد داشت تا مردم عزیز لذت زندگی را عملاً لمس کنند
Iran, Islamic Republic of
اونو مجلس تصویب کرده . جزء فاز دوم هدفمندی.
الکی شلوغ نکن. اگه گرسنه ای برو دنبال این باش تو این 8 سال چه بلایی سر مملکت و سطح فهم مردم اومده که اینطوری میگی.
Iran, Islamic Republic of
بعد یه سوال؟ ببخشید مردم از کدوم اقدامات آقای روحانی تشکر کردند؟؟ خب یکی بیاد به ما بگه خو.. ولله ما هر چی گشتیم چیزی نیافتیم..
امین
خوب داداش معلومه دیگه. اون افراد جز اقلیت 1 درصدی ولی حاکم در این ایرانند پس تصمیمات برای بهبود وضع اونا با ماها فرق داره.
یه اقدام دولت فکر کنم کاهش تعرفه واردات و معافیت مالیتی و از این جور چیزا برا این قشر باشه
Iran, Islamic Republic of
کار این دولت حیرت انگیزه!
کار کرده دیگران را دائما در حال لجنمال کردنه
رو کار نکرده خود دائم در حال تبلیغ و مانور دادنه
افتضاحات و اشتباهات و بی تدبیریهاش رو هم در این دوره کوتاه همه مردم فیضشو بردن به غیر از عده معدودی در طبقات مرفهان بی درد عین خودشان
البته این دولت مدبر و راستگو خروجی بی تدبیریهاو انحراف و خودخواهیهای سالهای آخر حکومت دولت قبله
///
United States
چشماتو وا کن بخوای و حقد و کینه بزاره ، می بینی
توي اين دولت خرج پيام كوتاه و تغيير دكوراسيون و سفر غير رسمي با خانواده به كيش و .... مي شود من تصميم داشتم انصراف بدم اما با دريافت چندين پيام تبريك از طرف كسي كه هر روز توي تلويزيون است من را به اين نتيجه رسوند كه الان گفتم ، من مي خواستم تعطيلات براي اولين بار بروم كيش اما هزينه هر نفر ١/٥ ميليون تومان بود .......
سیاوش
تعدادی از مسافران نامه هایی به رییس جمهوری دادند که بیشترشان بخاطر مشکلات مالی و بیکاری بود، !!!!!!!یعنی دولت با این خبرسازیها میخواد بگه که مردم اینقدر وضعشان خوب شده که مشکل دارها برای تفریح میرن کیش چه برسه به طبقه متوسط به بالا!!!!!!!!!اینها همه نتایج زحمات و معجزات شش ماه گذشته دولت تدبیر وامیده!!!!!!!!!یعنی معجزه هزاره سوم و پدیده خارق العاده
عليرضا
همه ما ايراني هستيم و رئيس جمهور ايران هم جناب آقاي روحاني هستند.همانطور كه از آقاي احمدي نژاد حمايت ميكرديم از ايشان هم حمايت مي كنيم و خواهيم كرد.البته تازماني كه رهبرمان از ايشان حمايت كنند.نه يك قدم عقبتر نه يك قدم جلو تر از رهبرمان هستيم
مریم
،ر..... اومد بندرعباس حداقل 30تا ماشین نظامی همراش بود از راهنمایی رانندگی گرفته تا نیروی انتظامی و...آمبولانس و موتور و... روی اون بگذارید
اکبر
اقای روحانی من به شما رای دادم به درد من برسی
دردمن مانند درد همه انسانهایی است که بخاطر اسلام ناب ازهمه چیزشان گذشتند .این آقای هاشمی ازروفقای خوبی نیست گوش کن .
علومه خیلی بهتون فشار اومده. کجای اینکارا بد بوده؟؟
مگه 8 سال همین چیزا ررو خودتون تبلیغ نمیکردید؟؟ حالا بد شد؟؟
Germany
روحاني مچکریم
amir
Iran, Islamic Republic of
اقایون یکم از فضای جبران شکست انتخابات بیان بیرون
یکم بزارید مردم بدون جنجال زندگی کنند
Iran, Islamic Republic of
یه جوری صحبت می کنید انگار مثلا خبرگزاری ایرنا غیر دولتی بوده تا به حال و اون وقت شما به کلی مستقل و مردمی و ان جی او هستین، از پول بین المال کم سوء استفاده کنید برای دروغ پراکنی
جعفری
Iran, Islamic Republic of
با پول بیت المال خوش ...
Iran, Islamic Republic of
به نظرم هیچ کدام از رفتارهایی که روحانی و دولتش در ارتباط با مردم دارند... حس واقعگرایانه‌ای ندارد.. یک جور احساس نمایشی بودن در همه این رفتارها وجود داره...
از بازدید از خانواده شهدا تا.........
تشکر بخاطر بهبود وضع معیشتی مردم !!!!!!!!!!!!!! جالبه حتما ما جز مردم ایران نیستتیم که وضعیت معیشتی ما بدتر شده
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز حسود.از حسودي داري مي تركي
خدایی از همون روز انتخابات معلوم حسابی سوخیتن چقد حال میده وقتی میبینم افراطیون رانت خوار حسابی سوختند
منم میام
United States
جای بعضی از مدیران ترکان و متملقین دولت تدبیر و امید در این سفر خالی بود!
United States
چرا کسی به وضعیت مناطق آزاد رسیدگی نمی کنه؟ واقعا که دولت تدبیر و امید باید از آقای ترکان و مشاوران اندیشمندشان ممنون باشد!
United States
افراد به دلیل بیکاری و مشکلات مالی به ایشون نامه دادن؟؟؟؟ ببخشید کسی که مشکل مالی داره میره کیش؟؟؟
محمدی
رفته ببینه مقصر اصلی که نگذاشته آقای هاشمی در کیش دو سه روز پیش در سال 93 افاضه بکند را تنبیه کند؟؟؟ بله اینه تدبیر وامید؟
ک از پکن
China
لعنت خدا بر منافقین...
معلم
ای عزیزان ازهردوطرف به ادبیاتی که بخرج داده ایدنگاه کنیدشرم اورنیست بایدقبول کرداحمدی نژاد اشتباه کردوتازه دراخرچهارسال رفتارش دیپلماتیک ترشده بودوبه تندرویش پی برده بودکاردولت بااحساس پیش نمی رودونتیجه ان برخورداحساسی کشوری بودکه روی دست من وشماست که باپانصدتومان حقوق بازنشستگی شما معماراحل کنیدولی من باانکه زندگیم گرفتاربی تدبیری دولت اقای احمدی نژاداست توهین نمی کنم توهین بداست مامسلمانیم اخلاق مان کجارفته وکمی هم فکرکنیم چه کسانی این برسراخلاقمان اوردندهم قابل شناساییند،روحانی هم یک روحانی برامده ازاین انقلاب است خداراشکرگشایشی داردباتدبیردرزندگی مردم حاصل می شودمگرعیبی دارد،خداخیرش دهددگرفیلم هندی بازی بافلان مبلغ اگرشمابودیدچه می کردیداینهاکارها وایرادهای عوام پسندانه است وهزارتاازاینهاراهم بنویسیم که ان مردم عادی به این سایتهادسترسی ندارندکه تحت تاثیرقرارگیرند،سایت راتحصیل کرده می خواندوانهم ازقبل خط سیاسی داردوبااین جملات تب نمی کندبیایم اخلاق اسلامی سیره ائمه وبزرگان راراه زندگی قراردهیم وعلمی ومنطقی هم انتقادباپیشنهادداشته باشیم ان موقع دعا هایمان هم مستجاب می شودمگرخدافحش به مومنی رادرقالب دعای من مستجاب می کند،به کجا می رویم کمی تامل وتفکروبعدیقه گیری که کاری اسلامی نیست وخداانصاف دهدتندروهایی که این انقلاب الهی رانگذاشتندالهی پیش رودخداهمه مارابه راه راست هدایت کند
United States
خوب بود رئیس جمهور منتخب و خانواده محترمشان عید 93 سری هم به مناطق محروم می زدند. هرچند که کیش رفتن عید مزه دیگری دارد!
جلسه رئیس جمهور با مسئولان مناطق آزاد در کیش خیلی جالب بود. همه مدیران خدا رو شکر از افراد انقلابی و ساده زیست بودند! همه کم کم بیش از هفت هشت شغل دولتی داشتند! انشاالله که خدا از همگی این همه ریاضت را به خاطر ملت قبول می کند!