يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال آلمان ؛

احتمال ثبت سریع‌ترین قهرمانی‌ بوندس‌لیگا

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 351075
قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا این فرصت را دارد که سریع‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ دسته اول فوتبال آلمان را به نام خود ثبت کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا که از امشب (جمعه) با برگزاری دیدار تیم‌های فرایبورگ و وردربرمن آغاز می‌شود، می‌تواند صحنه‌ای برای رقم خوردن یک رکورد بی‌نظیر در تاریخ این رقابت‌ها باشد.
 
تیم فوتبال بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی فردا در شرایطی به خانه ماینتس می‌رود که با پیروزی در این بازی می‌تواند سریع‌ترین قهرمانی تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگا را به نام خود ثبت کند که البته تحقق این امر مشروط به متوقف شدن بورسیا دورتموند رده‌دومی در خانه هانوفر و توقف شالکه رده سومی برابر یاران دنیل داوری در تیم اینتراخت برانشوایگ است.
 
شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با 71 امتیاز و 23 اختلاف نسبت به دورتموند، صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا هستند و این بدان معنا است که آنها با کسب تنها 4 امتیاز دیگر قهرمانی‌شان را در این فصل مسجل خواهند کرد. این اتفاق اما فردا هم ممکن است رخ دهد اگر اختلاف باواریایی‌ها با 2 تیم تعقیب کننده آنها از چیزی که در حال حاضر هست، بیشتر شود؛ یعنی دورتموند و شالکه امتیاز از دست بدهند.
 
در صورتی که همه چیز بر وفق مراد بایرن مونیخ پیش برود، این تیم بیست و چهارمین قهرمانی خود را در بوندس‌لیگا در فاصله 8 هفته مانده به پایان لیگ جشن خواهد گرفت و به این ترتیب رکورد فصل گذشته خود برای ثبت سریع‌ترین قهرمانی در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌‌ها را خواهد شکست. پیش از این هیچ تیمی نتوانسته است در ماه مارس قهرمان بوندس‌لیگا شود، ضمن اینکه بایرن مونیخ می‌تواند این فصل به اولین تیمی تبدیل شود که قهرمانی بوندس‌لیگا را بدون قبول حتی یک شکست جشن می‌گیرد.
 
برنامه بازی‌‌های روز نخست از هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا به شرح زیر است:
 
فرایبورگ - وردربرمن
هانوفر - بورسیا دورتموند
ماینتس - بایرن مونیخ
شالکه - اینتراخت برانشوایگ
اشتوتگارت - هامبورگ
ولفسبورگ - آگزبورگ
بورسیا مونشن‌گلادباخ - هرتا برلین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *