جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
در مجلس صورت می‌گیرد؛

تشکیل کمیته "پیگیری منویات رهبرانقلاب"

افزایش اعضای کمیسیون فرهنگی در سال جدید
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 351037
رئیس کمیته هنر، رسانه و گردشگری اسلامی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته "پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب" در مجلس خبر داد و گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته اعضای کمیسیون فرهنگی در سال جدید افزایش خواهد یافت.
به گزارش جهان، "حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر" نماینده مردم مشهد و کلات در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در پی نامگذاری سال جدید به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر معظم انقلاب از تشکیل کارگروهی در مجلس به همین منظور خبر داد و گفت: این کارگروه برای پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل فرهنگی تشکیل خواهد شد.
 
وی همچنین از رایزنی برای افزایش اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد و افزود: درصدد هستیم برای ارتقای بازده کمی و کیفی کمیسیون فرهنگی مجلس از سایر دوستان بانفوذ مجلس دعوت کنیم تا در این کمیسیون عضو شوند.
 
رئیس کمیته هنر، رسانه و گردشگری اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون با برخی از نمایندگان مجلس در این راسالت توسط بنده، آقای سالک و آقای آقاتهرانی رایزنی صورت گرفته و آنها نیز قبول کرده‌اند و انشا‌الله اعضای این کمیسیون در سال جدید افزایش خواهد یافت.
 
پژمان‌فر ادامه داد: به عقیده بنده شاید رهبر معظم انقلاب به این دلیل سال جدید را توام سال فرعنگ و اقتصاد نامگذاری کردند شاید می‌خواستند بگویند که مسئله اقتصادی در سایه مسئله فرهنگی قابل حل است.
 
وی تصریح کرد: ما فرهنگی غنی انقلاب اسلامی را داریم که باعث شده در این سال‌ها پیروز شویم و فرهنگ "ما می‌توانیم" باز هم منجر به موفقیت‌های ما خواهد شد بنابراین با استان به فرهنگ "ما می‌توانیم" مشکلات اقتصادی نیز حل خواهد شد.
 
نماینده مشهد و کلات در پایان گفت: عرصه فرهنگ یک عرصه نرم بوده و با دستور و همایش درست نمی‌شود بلکه باید به صورت نرم رفتار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *