يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
در ادامه همراهی فرهیختگان ایرانی با کاروان «زائران صلح»

سازنده «قلاده های طلا» به سوریه می رود

پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 350933
«ابوالقاسم طالبی» اعلام کرد در راستای ابراز هم‌دردی با مردم جنگ‌زده سوریه، به همراه کاروان بین‌المللی «زائران صلح» راهی این کشور خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس پس از پیوستن «بهروز افخمی»، «محمدحسین جعفریان»، «حجت الاسلام زائری»، «فروز رجایی فر»، «فرشته روح‌افزا»، «ناصر فیض» و «محمدرضا طالقانی» به جمع کاروان «زائران صلح سوریه»، «ابوالقاسم طالبی» به این کاروان پیوست.

سیدسلیم غفوری، دبیر «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» با اعلام این خبر، افزود: آقای ابولقاسم طالبی نیز علی‌رغم برنامه‌های فشرده‌ای که داشته، از این حرکت صلح‌طلبانه حمایت کرده و گفته است در این کاروان حضور پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ماهیت حرکت بین المللی «زائران صلح»، اعلام همبستگی فعالان صلح بین‌المللی و فرهیختگان ایرانی با ملت سوریه است، هنرمندان کشور از طیف‌های مختلف برای حضور در هیئت ایرانی این حرکت اعلام آمادگی کرده‌اند و به مرور زمان امکان افزایش آن وجود دارد.

بنابر این گزارش، «اتحادیه بین المللی امت» واحده هم‌اکنون کمک‌های مردمی را از طرق مختلف از جمله کمک‌رسانی آنلاین به آدرس http://unified-ummah.com/payment.php و از طریق شماره حساب قرض الحسنه ۲۰۲۶۵۵۲۷۰ بانک تجارت شعبه شریعتی ـ بهارشیراز به نام «مجمع جوانان امت واحده» ـ‌قابل پرداخت در تمامی شعب بانک تجارت‌ـ و شماره شبای این حساب جهت واریز اینترنتی ۴۵۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۰۲۶۵۵۲۷۰IR آغاز کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *